ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب A Voyage for Madmen

دانلود کتاب سفری برای دیوانه ها

A Voyage for Madmen

مشخصات کتاب

A Voyage for Madmen

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0060957034, 9780061439698 
ناشر:  
سال نشر: 2002 
تعداد صفحات: 322 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 44,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب A Voyage for Madmen به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب سفری برای دیوانه ها نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب سفری برای دیوانه ها

در سال 1968، 9 ملوان در جسورانه ترین مسابقه ای که تا به حال برگزار شده است، به راه افتادند: به تنهایی دور کره زمین بدون توقف. این شاهکاری بود که هرگز انجام نشده بود و برای همیشه چهره قایقرانی را تغییر داد. ده ماه بعد، تنها یکی از 9 مرد از خط پایان عبور کرد و شهرت، ثروت و شکوه به دست آورد. برای دیگران، پاداش دیوانگی، شکست و مرگ بود. در این کتاب خارق‌العاده، پیتر نیکولز مسابقه‌ای از یک فرد در برابر دریا را شرح می‌دهد که در زمانی قبل از تلفن‌های همراه، ظروف ماهواره‌ای و سیستم‌های موقعیت‌یابی الکترونیکی برگزار می‌شود. سفری برای دیوانه ها، داستان ملوانانی است که توسط رویاها و شیاطین خود رانده می شوند، از طوفان های وحشتناک در اقیانوس جنوبی، و از آن لحظات پرخاطره ای که در آن یک تصمیم چند ثانیه ای به معنای تفاوت بین زندگی و مرگ است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

In 1968, nine sailors set off on the most daring race ever held: to single-handedly circumnavigate the globe nonstop. It was a feat that had never been accomplished and one that would forever change the face of sailing. Ten months later, only one of the nine men would cross the finish line and earn fame, wealth, and glory. For the others, the reward was madness, failure, and death. In this extraordinary book, Peter Nichols chronicles a contest of the individual against the sea, waged at a time before cell phones, satellite dishes, and electronic positioning systems. A Voyage for Madmen is a tale of sailors driven by their own dreams and demons, of horrific storms in the Southern Ocean, and of those riveting moments when a split-second decision means the difference between life and death.





نظرات کاربران