ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Big Idea: Pythagoras & His Theorem

دانلود کتاب ایده بزرگ: فیثاغورث و قضیه او

The Big Idea: Pythagoras & His Theorem

مشخصات کتاب

The Big Idea: Pythagoras & His Theorem

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0099237520, 9780099237525 
ناشر:  
سال نشر: 2009 
تعداد صفحات: 87 
زبان: English 
فرمت فایل : DJVU (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 392 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 58,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب The Big Idea: Pythagoras & His Theorem به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب ایده بزرگ: فیثاغورث و قضیه او نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب ایده بزرگ: فیثاغورث و قضیه او

در لحظه کشف بزرگ، یک ایده بزرگ می‌تواند جهان را تغییر دهد... فیثاغورث مسلماً اولین "نابغه" فرهنگ غربی بود که ترکیبی از عقل عالی و دیوانگی عالی را ایجاد کرد، که هر دو به ویژگی‌های تکرارشونده این میراث علمی تبدیل شده‌اند. از همه به یاد ماندنی، او قضیه فیثاغورث را ایجاد کرد و مفهوم برهان را در ریاضیات پایه گذاری کرد. دینی که او پایه گذاری کرد کمتر شناخته شده بود و شاگردانش را از خوردن لوبیا یا پا گذاشتن روی تیرهای افتاده منع می کرد! فیثاغورث و قضیه او داستان قابل توجهی از زندگی این نابغه ناشناخته و تحولی که کار او در ریاضیات ایجاد کرد را بیان می کند. ایده بزرگ فیثاغورث به شیوه ای قابل دسترس و جذاب ارائه شده است و توضیحی درباره معنای کار او، زمینه تاریخی و علمی آن و اهمیت آن برای جهانی که در آن زندگی می کنیم ارائه می دهد. سری Big Idea نگاهی جذاب به بزرگترین پیشرفت‌ها در تاریخ علمی ما و مردان و زنانی است که این پیشرفت‌های اساسی را انجام دادند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

At a moment of great discovery, one Big Idea can change the world... Pythagoras was arguably the first 'genius' of Western culture, establishing a blend of high intellect and high lunacy, both of which have become recurrent features of this scholarly heritage.Most memorably, he created the Pythagorean Theorem, and established the concept of proofs in mathematics. Less well known was the religion he founded which forbade his disciples from eating beans or stepping over fallen poles! Pythagoras & His Theorem tells the remarkable story of the life of this poorly understood genius and the transformation his work brought about in mathematics. Pythagoras' Big Idea is presented in an accessible and enthralling way, providing an explanation of the meaning of his work, its historical and scientific context, and significance for the world in which we live. The Big Idea series is a fascinating look at the greatest advances in our scientific history, and at the men and women who made these fundamental breakthroughs.





نظرات کاربران