ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Design process improvement: A review of current practice

دانلود کتاب بهبود فرآیند طراحی: مروری بر رویه فعلی

Design process improvement: A review of current practice

مشخصات کتاب

Design process improvement: A review of current practice

ویرایش: 1 
نویسندگان: , , , , , , , , , , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781852337018, 9781846280610 
ناشر: Springer-Verlag London 
سال نشر: 2005 
تعداد صفحات: 570 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 8 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 49,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب بهبود فرآیند طراحی: مروری بر رویه فعلی: طراحی مهندسی، مدیریت/کسب و کار برای حرفه ای ها، تولید، ماشین آلات، ابزار، رابط های کاربری و تعامل انسان با کامپیوتر



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب Design process improvement: A review of current practice به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب بهبود فرآیند طراحی: مروری بر رویه فعلی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب بهبود فرآیند طراحی: مروری بر رویه فعلی



vi فرآیند مهم است! من این درس را در طول زندگی قبلی ام که به عنوان مهندس طراحی با مرکز فناوری کمبریج گروه مشاور PA کار می کردم، به سختی یاد گرفتم. یکی از اولین وظایف من شامل توسعه یک قطعه از تجهیزات اتوماسیون آزمایشگاهی برای یک تولید کننده بزرگ داروسازی اروپایی بود. دو چیز از همان روزهای اولیه در ذهن من باقی مانده است - اول اینکه تجهیزات همیشه برای تحویل در سه هفته آماده می شدند. و دوم اینکه توانایی نوشتن پاسکال با ساختار مناسب برای ارائه عملکرد نرم افزار قابل اعتماد کافی نبود. تحویل در نهایت شش ماه تاخیر داشت، پروژه حدود شصت درصد بیشتر از بودجه اجرا شد و من اولین ارتقاء خود را به مهندس ارشد کسب کردم. در آن زمان برایم متحیر بود که نمی‌توانم تلاش واقعی جان کلارکسون برای تکمیل پروژه اتوماسیون را پیش‌بینی کنم - من Reader در طراحی مهندسی واقعاً معتقد بودم که پروژه در سه هفته مدیر مهندسی کمبریج به پایان خواهد رسید. چند سال بعد که مقالات مرکز طراحی کنت کوپر را کشف کردم که چرخه دوباره کاری را توصیف می کرد و متوجه شدم که قربانی "بازکاری ناشناخته" شده ام. به سرعت متوجه شدم که برنامه های پروژه نه تنها نادرست هستند، همانطور که اکثر مدیران پروژه تأیید می کنند، بلکه اغلب به شدت فاحش هستند. گمراه کننده، شباهت کمی به رویه توسعه واقعی دارد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

vi The process is important! I learned this lesson the hard way during my previous existence working as a design engineer with PA Consulting Group's Cambridge Technology Centre. One of my earliest assignments involved the development of a piece of labo- tory automation equipment for a major European pharmaceutical manufacturer.Two things stick in my mind from those early days – first, that the equipment was always to be ready for delivery in three weeks and,second,that being able to write well structured Pascal was not sufficient to deliver reliable software performance. Delivery was ultimately six months late,the project ran some sixty percent over budget and I gained my first promotion to Senior Engineer. At the time it puzzled me that I had been unable to predict the John Clarkson real effort required to complete the automation project – I had Reader in Engineering Design, genuinely believed that the project would be finished in three Director, Cambridge Engineering weeks.It was some years later that I discovered Kenneth Cooper's Design Centre papers describing the Rework Cycle and realised that I had been the victim of “undiscovered rework”.I quickly learned that project plans were not just inaccurate,as most project managers would attest,but often grossly misleading,bearing little resemblance to actual development practice.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xv
The reality of design....Pages 1-29
Front Matter....Pages 30-31
Models of designing....Pages 34-59
Design planning and modelling....Pages 60-87
Systems engineering....Pages 89-113
Requirements engineering....Pages 116-139
Human resources....Pages 140-157
Artificial intelligence for design process improvement....Pages 158-173
Complexity....Pages 174-197
Thinking and representing in design....Pages 198-229
Communication in design....Pages 232-261
Engineering change....Pages 262-285
Risk in the design process....Pages 286-305
Design for X....Pages 306-323
Engineering knowledge management....Pages 326-343
Quality management....Pages 344-365
Workflow for design....Pages 366-385
Integrated new product development....Pages 386-403
Product portfolio management....Pages 404-435
The transfer of methods into industry....Pages 436-459
Front Matter....Pages 460-461
Institute of Theoretical Psychology, University of Bamberg....Pages 462-465
Front Matter....Pages 460-461
Innovative Manufacturing Research Centre, University of Bath....Pages 466-469
Engineering Design Centre, University of Cambridge....Pages 470-473
A culture of design research and teaching, Carnegie Mellon University....Pages 474-477
Product Development and Machine Elements, Darmstadt University of Technology....Pages 478-481
School of Industrial Design Engineering, Delft University of Technology....Pages 482-485
The Design Group, Technical University of Denmark....Pages 486-489
The Systems Realization Laboratory, Georgia Institute of Technology....Pages 490-493
Engineering Design Research, University of Grenoble....Pages 494-497
Institute of Machine Design and Automotive Engineering, University of Karlsruhe (TH)....Pages 498-501
Civil and Building Engineering, Loughborough University....Pages 502-505
Information Technologies in Mechanical Engineering, University of Magdeburg....Pages 506-509
Design Process Research, Massachusetts Institute of Technology....Pages 510-513
Institute of Product Development, Technische Universität München....Pages 514-517
Engineering Design Centre, University of Newcastle....Pages 518-521
Center for Design Research, Stanford University....Pages 522-525
Integrated Product Development, the Royal Institute of Technology, Stockholm....Pages 526-529
The CAD Centre, University of Strathclyde....Pages 530-533
BAE SYSTEMS/Rolls-Royce University Technology Partnership for Design....Pages 534-537
M.J. Neeley School of Business, Texas Christian University....Pages 538-541
Technological Innovation Research Group, Politecnico di Torino....Pages 542-545
Front Matter....Pages 460-461
Intelligent Interactive Distributed Systems, Vrije Universiteit, Amsterdam....Pages 546-549
The Center for Engineering Learning and Technology, University of Washington....Pages 550-553
Back Matter....Pages 555-560




نظرات کاربران