ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Shakespeare and the Authority of Performance

دانلود کتاب شکسپیر و اقتدار اجرا

Shakespeare and the Authority of Performance

مشخصات کتاب

Shakespeare and the Authority of Performance

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0521558999, 0511005288 
ناشر:  
سال نشر: 1997 
تعداد صفحات: 265 
زبان: English 
فرمت فایل : DJVU (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 45,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 17


در صورت تبدیل فایل کتاب Shakespeare and the Authority of Performance به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب شکسپیر و اقتدار اجرا نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب شکسپیر و اقتدار اجرا

این کتاب تحریک‌کننده می‌پرسد که چگونه متن و اجرا هر دو به عنوان ظرف‌های اقتدار تعبیر می‌شوند، و متوجه می‌شود که درک ما از اجرای شکسپیر حس شگفت‌انگیزی از امکان «وفادار» بودن به متون شکسپیر و به همین ترتیب به «شکسپیر» حفظ می‌کند. پس از یک فصل نظری آغازین، ورتن رابطه بین متن و اجرا را در سه فعالیت بررسی می‌کند: کارگردانی، بازیگری و دانش‌آموز. این کتاب به مطالعه علمی بازیگری و کارگردانی و گفتمان گسترده‌تر مطالعات اجرا کمک می‌کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This stimulating book asks how both text and performance are construed as vessels of authority, and finds that our understanding of Shakespearean performance retains a surprising sense of the possibility of being "faithful" to Shakespearean texts, and so to "Shakespeare." After an opening theoretical chapter, Worthen examines the relationship between text and performance in three activities: directing, acting, and scholarship. The book contributes to the scholarly study of acting and directing, and to the wider discourse of performance studies.





نظرات کاربران