ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Knowledge Retention: Strategies and Solutions

دانلود کتاب حفظ دانش: راهکارها و راه حل ها

Knowledge Retention: Strategies and Solutions

مشخصات کتاب

Knowledge Retention: Strategies and Solutions

ویرایش: 0 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1420064657, 9781420064650 
ناشر: Auerbach Publications 
سال نشر: 2008 
تعداد صفحات: 144 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 5 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 60,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب Knowledge Retention: Strategies and Solutions به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب حفظ دانش: راهکارها و راه حل ها نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب حفظ دانش: راهکارها و راه حل ها

با نزدیک شدن به سن بازنشستگی و الگوهای کاری کارگران جوان تر، بسیاری از سازمان ها در سراسر جهان با خونریزی دانش گسترده ای مواجه می شوند. بنابراین، ضروری است که سازمان‌ها راه‌هایی را برای بهینه‌سازی و حفظ آن دانش حیاتی قبل از ترک سازمان و فرسایش، بیابند.

پاسخ به ندای کسب‌وکارها در سراسر جهان

با توجه به تغییرات نیروی کار جهانی، بسیاری از سازمان‌ها با یک معضل مواجه هستند - چگونه می‌توان مجموعه مناسبی از افراد را در زمان مناسب حفظ کرد تا اهداف و چشم انداز بلند مدت شرکت را برآورده کند. نگهداری دانش: استراتژی ها و راه حل هاپاسخ را در قالب مدیریت استراتژیک سرمایه انسانی ارائه می دهد. این راهنمای ساده و مختصر که توسط یکی از پرطرفدارترین کارشناسان مدیریت دانش نوشته شده است، به شرکت‌ها کمک می‌کند تا استراتژی‌ها و تکنیک‌های حفظ اثبات شده را برای جذب و به اشتراک گذاشتن دانشی که در غیر این صورت در خطر از دست رفتن در دوران گذار است، اتخاذ کنند. این متن همچنین در مورد مطالعات موردی کلیدی توسط سازمان‌های پیشرو که از استراتژی‌های حفظ دانش استفاده می‌کنند، بحث می‌کند.

ایجاد حافظه سازمانی و شبکه‌های اجتماعی

به این سؤالات مهم پاسخ می‌دهد:

  • چگونه می‌دانید چه دانشی برای گرفتن مهم است؟
  • < /li>
  • بهترین رویکرد برای ایجاد چارچوب حفظ دانش چیست؟
  • تلفات دانش را چگونه محاسبه می کنید؟
  • چه چیزی را محاسبه می کنید؟ آیا پس از ارزیابی آسیب، اقدامات مناسبی انجام می شود؟
  • چگونه جریان های دانش و شکاف های موجود در یک سازمان را شناسایی می کنید؟
  • از آنجایی که هرگز نمی دانید چه زمانی فردی بازنشسته یا نقل مکان می کند. در، این کتاب بر اهمیت به حداقل رساندن اختلال در کسب و کار و تسریع توسعه شایستگی تاکید می کند. این متن که حول چهار ستون کلیدی چارچوب - شایستگی، عملکرد، دانش و مدیریت تغییر عمل می کند - نشان می دهد که چرا یک استراتژی حفظ دانش باید از همان روز اول در تار و پود سازمان بافته شود.


    توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

    As baby boomers approach retirement age and the work patterns of younger workers constantly change, many organizations worldwide are experiencing a far-reaching knowledge bleed.  Therefore, it is imperative that organizations find ways to best leverage and retain that vital knowledge before workers leave the organization and attrition occurs.

    Answers the Call of Businesses Worldwide

    In light of global workforce changes, many organizations’ are faced with a dilemma – how to maintain the right set of people at the right time in order to meet the company’s long-term goals and vision.  Knowledge Retention: Strategies and Solutions supplies the answer in the form of strategic human capital management. Written by one of the most sought after knowledge management experts, this easy-to-read, concise guide helps companies adopt proven retention strategies and techniques to capture and share knowledge which is otherwise at risk of being lost in transition. The text also discusses key case studies by leading organizations applying knowledge retention strategies.

    Build Institutional Memory and Social Networks

    Addresses These Important Questions:

  • How do you know what knowledge is important to capture?
  • What is the best approach to developing a knowledge retention framework?
  • How do you calculate the loss of knowledge?
  • What are the appropriate steps once the damage is assessed?
  • How do you identify knowledge flows and gaps in an organization?
  • Since you never know when someone will retire or move on, the book emphasizes the importance of minimizing business disruption and accelerating competency development.  Operating around four key framework pillars – competency, performance, knowledge, and change management – this text demonstrates why a knowledge-retention strategy should be woven into an organization’s fabric from day one. 



    فهرست مطالب

    cover......Page 1
    page_r01......Page 2
    page_r02......Page 3
    page_r03......Page 4
    page_r04......Page 5
    page_r05......Page 6
    page_r06......Page 7
    page_r07......Page 8
    page_r08......Page 9
    page_r09......Page 10
    page_r10......Page 11
    page_r11......Page 12
    page_r12......Page 13
    page_r13......Page 14
    page_r14......Page 15
    page_r15......Page 16
    page_r16......Page 17
    page_z0001......Page 18
    page_z0002......Page 19
    page_z0003......Page 20
    page_z0004......Page 21
    page_z0005......Page 22
    page_z0006......Page 23
    page_z0007......Page 24
    page_z0008......Page 25
    page_z0009......Page 26
    page_z0010......Page 27
    page_z0011......Page 28
    page_z0012......Page 29
    page_z0013......Page 30
    page_z0014......Page 31
    page_z0015......Page 32
    page_z0016......Page 33
    page_z0017......Page 34
    page_z0018......Page 35
    page_z0019......Page 36
    page_z0020......Page 37
    page_z0021......Page 38
    page_z0022......Page 39
    page_z0023......Page 40
    page_z0024......Page 41
    page_z0025......Page 42
    page_z0026......Page 43
    page_z0027......Page 44
    page_z0028......Page 45
    page_z0029......Page 46
    page_z0030......Page 47
    page_z0031......Page 48
    page_z0032......Page 49
    page_z0033......Page 50
    page_z0034......Page 51
    page_z0035......Page 52
    page_z0036......Page 53
    page_z0037......Page 54
    page_z0038......Page 55
    page_z0039......Page 56
    page_z0040......Page 57
    page_z0041......Page 58
    page_z0042......Page 59
    page_z0043......Page 60
    page_z0044......Page 61
    page_z0045......Page 62
    page_z0046......Page 63
    page_z0047......Page 64
    page_z0048......Page 65
    page_z0049......Page 66
    page_z0050......Page 67
    page_z0051......Page 68
    page_z0052......Page 69
    page_z0053......Page 70
    page_z0054......Page 71
    page_z0055......Page 72
    page_z0056......Page 73
    page_z0057......Page 74
    page_z0058......Page 75
    page_z0059......Page 76
    page_z0060......Page 77
    page_z0061......Page 78
    page_z0062......Page 79
    page_z0063......Page 80
    page_z0064......Page 81
    page_z0065......Page 82
    page_z0066......Page 83
    page_z0067......Page 84
    page_z0068......Page 85
    page_z0069......Page 86
    page_z0070......Page 87
    page_z0071......Page 88
    page_z0072......Page 89
    page_z0073......Page 90
    page_z0074......Page 91
    page_z0075......Page 92
    page_z0076......Page 93
    page_z0077......Page 94
    page_z0078......Page 95
    page_z0079......Page 96
    page_z0080......Page 97
    page_z0081......Page 98
    page_z0082......Page 99
    page_z0083......Page 100
    page_z0084......Page 101
    page_z0085......Page 102
    page_z0086......Page 103
    page_z0087......Page 104
    page_z0088......Page 105
    page_z0089......Page 106
    page_z0090......Page 107
    page_z0091......Page 108
    page_z0092......Page 109
    page_z0093......Page 110
    page_z0094......Page 111
    page_z0095......Page 112
    page_z0096......Page 113
    page_z0097......Page 114
    page_z0098......Page 115
    page_z0099......Page 116
    page_z0100......Page 117
    page_z0101......Page 118
    page_z0102......Page 119
    page_z0103......Page 120
    page_z0104......Page 121
    page_z0105......Page 122
    page_z0106......Page 123
    page_z0107......Page 124
    page_z0108......Page 125
    page_z0109......Page 126
    page_z0110......Page 127
    page_z0111......Page 128
    page_z0112......Page 129
    page_z0113......Page 130
    page_z0114......Page 131
    page_z0115......Page 132
    page_z0116......Page 133
    page_z0117......Page 134
    page_z0118......Page 135
    page_z0119......Page 136
    page_z0120......Page 137
    page_z0121......Page 138
    page_z0122......Page 139
    page_z0123......Page 140
    page_z0124......Page 141
    page_z0125......Page 142
    page_z0126......Page 143
    page_z0127......Page 144




    نظرات کاربران