ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Marketing in Japan (CIM Professional)

دانلود کتاب بازاریابی در ژاپن (CIM Professional)

Marketing in Japan (CIM Professional)

مشخصات کتاب

Marketing in Japan (CIM Professional)

دسته بندی: بازار یابی
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0750641452, 9780585244501 
ناشر:  
سال نشر: 1999 
تعداد صفحات: 269 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 34,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 15


در صورت تبدیل فایل کتاب Marketing in Japan (CIM Professional) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب بازاریابی در ژاپن (CIM Professional) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب بازاریابی در ژاپن (CIM Professional)

"بازاریابی در ژاپن" برای مدیرانی که خواهان راهنمای عملی برای ورود به بازار ژاپن هستند ایده آل است. اگر در حال حاضر هر نوع سرمایه گذاری تجاری را در ژاپن یا با ژاپن انجام می دهید، یا اگر امیدوارید در آینده این کار را انجام دهید. ، این کتاب برای شماست. تمام اطلاعات لازم در مورد تجارت از جمله بازاریابی و توزیع در ژاپن را به افراد تجاری ارائه می کند. تعداد کمی از غربی ها به اندازه ایان ملویل در زمینه های مختلف تجارت ژاپن پیشینه کامل و متمایز دارند. او علاوه بر چندین سال صادرات به ژاپن، کسب و کار ژاپنی را در دانشگاه سوفیای توکیو تدریس می کند و دوره دکتری خود را در این زمینه در دانشگاه توکیو به پایان می رساند. بازاریابی در ژاپن کتاب مهمی است که تضمین می کند خوانندگان برای مقابله با افزایش تجارت خود به خوبی مجهز می شوند. ژاپن. برای شرکت‌هایی در هر اندازه‌ای که مایل به ورود یا گسترش در ژاپن هستند. این کتاب توسط شخصی نوشته شده است که قبلاً در این زمینه موفق بوده است. تمرکز بر مکانیک بازاریابی و توزیع است، نه کلیات در مورد بازار.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

'Marketing in Japan' is ideal for executives wanting a 'hands-on' guide to entering the Japanese market.If you are already operating any kind of business venture either in Japan or with Japan, or if you hope to do so in the future, this book is for you. It provides business people with all the necessary information about business, including marketing and distribution in Japan. Few Westerners have as thorough and distinguished a background in different areas of Japanese trade as Ian Melville; in addition to several years of exporting to Japan, he teaches Japanese business at Tokyo's Sophia University completing a PhD in the subject at Tokyo University.Marketing in Japan is an important book that will ensure that readers become well equipped to deal with increasing their business in Japan. Aimed at firms of all sizes wishing to enter or expand in Japan.Is written by someone who has already been successful in this area.Focus is on the mechanics of marketing and distribution, not generalities about the market.





نظرات کاربران