ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Experimental Models in Serotonin Transporter Research

دانلود کتاب مدل های تجربی در تحقیقات انتقال دهنده سروتونین

Experimental Models in Serotonin Transporter Research

مشخصات کتاب

Experimental Models in Serotonin Transporter Research

دسته بندی: تربیت بدنی
ویرایش: 1 
نویسندگان: ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 0521514878, 9780521514873 
ناشر:  
سال نشر: 2010 
تعداد صفحات: 386 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 7 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 45,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب Experimental Models in Serotonin Transporter Research به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مدل های تجربی در تحقیقات انتقال دهنده سروتونین نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مدل های تجربی در تحقیقات انتقال دهنده سروتونین

ناقل سروتونین یک پروتئین کلیدی مغز است که بازجذب ناقل عصبی سروتونین را از فضاهای سیناپسی به نورون پیش سیناپسی تعدیل می کند. این کنترل بر سیگنال‌دهی عصبی، آن را به یک حوزه اصلی مطالعه علوم اعصاب تبدیل می‌کند. در این کتاب یک تیم بین المللی از کارشناسان برتر به معرفی و توضیح نقش سروتونین و ناقل سروتونین در مغز انسان و حیوان می پردازند. آنها ارتباط ناقل و در واقع سیستم سروتونرژیک را با بسترهای اختلالات عصبی روانی نشان می‌دهند و توضیح می‌دهند که چگونه این دانش به مدل‌های حیوانی معتبر ترجمه می‌شود که به پرورش اکتشافات جدید در زیست‌شناسی عصبی انسان کمک می‌کند. آنها که برای دانشجویان فارغ التحصیل و محققان دانشگاهی می نویسند، پوشش جامعی از طیف گسترده ای از داده ها از آزمایش های حیوانی تا روانپزشکی بالینی را ارائه می دهند و تنها کتابی را ایجاد می کنند که منحصراً به این مسیر جدید هیجان انگیز از تحقیقات مغز اختصاص دارد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The serotonin transporter is a key brain protein that modulates the reuptake of the neurotransmitter serotonin from synaptic spaces back into the presynaptic neuron. This control over neuronal signalling makes it a prime area of neuroscientific study. In this book an international team of top experts introduce and explicate the role of serotonin and the serotonin transporter in both human and animal brains. They demonstrate the relevance of the transporter and indeed the serotonergic system to substrates of neuropsychiatric disorders, and explain how this knowledge is translated into valid animal models that will help foster new discoveries in human neurobiology. Writing for graduate students and academic researchers, they provide a comprehensive coverage of a wide spectrum of data from animal experimentation to clinical psychiatry, creating the only book exclusively dedicated to this exciting new avenue of brain research.





نظرات کاربران