دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: Hors-collection نویسندگان: Enrique Correa Molina, Colette Gervais, Collectif, Liliane Portelance, Michel Lepage سری: ISBN (شابک) : 9782760515666, 2760515664 ناشر: سال نشر: 2008 تعداد صفحات: 266 زبان: French فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 1 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Les stages en formation à l'enseignement : Pratiques et perspectives théoriques به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب کارآموزی در تربیت معلم: عملکردها و دیدگاه های نظری نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
آموزش کارآموزی به روشی ممتاز برای حرفه ای شدن در زمینه آموزش اولیه معلمان تبدیل شده است. این آموزش همیشه در جستوجوی دیدگاههای نظری برای پایهگذاری بهتر عمل است. نوشتههای ارائهشده در این کتاب، هم این نوع دیدگاه را گرد هم میآورد، که درک بهتر آنچه در طول دوره کارآموزی اتفاق میافتد را ممکن میسازد، و هم سیستمهایی را که برای توسعه مهارتهای حرفهای در یک زمینه معتبر عملی ایجاد میشوند. نویسندگان نتایج تحقیقات خود را با ما به اشتراک می گذارند، چه از منظر هویت، تمرین بازتابی، نقش مربیان در آموزش عملی و یا توسعه مهارت ها. این کتاب برای کسانی که علاقه مند به آموزش اولیه معلم هستند در نظر گرفته شده است. مربیان از دانشگاهها و مدارس و همچنین محققان و معلمان میتوانند موضوعات مرتبط با نقش یا علایق خود را برای تأمل پیدا کنند.
La formation en milieu de stage est devenue une voie privilégiée de professionnalisation dans le contexte de formation initiale à l'enseignement. Cette formation est toujours en quête de perspectives théoriques pour mieux fonder la pratique. Les écrits présentés dans cet ouvrage regroupent à la fois ce type de perspectives, qui permettent de mieux comprendre ce qui se passe au cours d'un stage, et des dispositifs mis en place pour développer des compétences professionnelles en contexte authentique de pratique. Les auteurs nous partagent leurs résultats de recherches, que ce soit du point de vue identitaire, de la pratique réflexive, du rôle des formateurs en formation pratique ou du développement de compétences. Cet ouvrage s'adresse à toute personne intéressée à la formation initiale des enseignants. Tant les formateurs des milieux universitaire et scolaire que les chercheurs ou les enseignants, pourront y trouver des sujets de réflexion pertinents à leur fonction ou à leurs intérêts.