ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Cognitive Diagnostic Assessment for Education: Theory and Applications

دانلود کتاب ارزیابی تشخیصی شناختی برای آموزش: نظریه و کاربردها

Cognitive Diagnostic Assessment for Education: Theory and Applications

مشخصات کتاب

Cognitive Diagnostic Assessment for Education: Theory and Applications

دسته بندی: آموزشی
ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9780511286797, 0521865492 
ناشر:  
سال نشر: 2007 
تعداد صفحات: 381 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 50,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 12


در صورت تبدیل فایل کتاب Cognitive Diagnostic Assessment for Education: Theory and Applications به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب ارزیابی تشخیصی شناختی برای آموزش: نظریه و کاربردها نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب ارزیابی تشخیصی شناختی برای آموزش: نظریه و کاربردها

هدف این کتاب شناسایی این است که چگونه تست‌های آموزشی، به‌ویژه آزمون‌های مقیاس بزرگ که به دانش‌آموزان پایه‌های K-12 داده می‌شود، می‌تواند بهبود یابد تا اطلاعات بهتری در مورد آنچه دانش‌آموزان می‌دانند و نمی‌دانند تولید کنند. با مشاوره و ادغام تحقیقات روانشناختی در طراحی تست های آموزشی، اکنون می توان آیتم های تست جدیدی را ایجاد کرد که دانش آموزان بهتر از آیتم های تست قدیمی درک کنند. علاوه بر این، این آیتم های تست جدید به شناسایی محل هایی که دانش آموزان ممکن است در یادگیری با مشکل مواجه شوند کمک می کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The purpose of this book is to identify how educational tests, especially large-scale tests given to students in grades K-12, can be improved so that they produce better information about what students know and don't know. By consulting and integrating psychological research into the design of educational tests, it is now possible to create new test items that students understand better than old test items. Moreover, these new test items help identify where students may be experiencing difficulties in learning.





نظرات کاربران