ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Trauma and Memory: Clinical and Legal Controversies

دانلود کتاب تروما و حافظه: اختلافات بالینی و حقوقی

Trauma and Memory: Clinical and Legal Controversies

مشخصات کتاب

Trauma and Memory: Clinical and Legal Controversies

دسته بندی: پزشکی بالینی
ویرایش: 1ST 
نویسندگان: , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 0195100654, 9781423740742 
ناشر:  
سال نشر: 1997 
تعداد صفحات: 569 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 34 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 46,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 12


در صورت تبدیل فایل کتاب Trauma and Memory: Clinical and Legal Controversies به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تروما و حافظه: اختلافات بالینی و حقوقی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تروما و حافظه: اختلافات بالینی و حقوقی

صحت خاطرات سوء استفاده جنسی در دوران کودکی به یکی از مناقشات اجتماعی مهم دهه 1990 تبدیل شده است. از آنجایی که افرادی که سوابق سوء استفاده را گزارش می کنند به دنبال راه حل هایی در دادرسی های مدنی و کیفری در دادگاه ها بوده اند، دقت خاطرات آنها - به ویژه زمانی که پس از مدتی به خاطر سپرده شده اند - مورد بررسی شدید قرار گرفته است. این جلد بسیاری از شرکت کنندگان پیشرو در بحث را گرد هم می آورد تا تصویری جامع از جنبه های روانی، فیزیولوژیکی و قانونی تروما ارائه دهد. با تعریف مواضع متضاد در بحث، مشارکت‌کنندگان سپس دیدگاه‌های گوناگونی را در مورد ماهیت حافظه ارائه می‌کنند، از جمله مروری بر برخی از هیجان‌انگیزترین پیشرفت‌های اخیر در این حوزه تحقیقاتی که به سرعت در حال رشد است. در مرحله بعد، به تأثیر تروما بر حافظه، هم در بزرگسالان و هم در کودکان توجه می شود. با وجود این چارچوب، نویسندگان به بررسی انواع رویکردهای درمانی موجود برای قربانیان تروما، که در تلاش برای مقابله با پیامدهای دردناک آن رویدادها هستند، روی می‌آورند. این کتاب علیه رویکردی تک بعدی به تروما بحث می کند و در عوض خواستار یک سنتز چند رشته ای است که شامل دیدگاه های رشدی، عصبی زیستی، شناختی و روان پویشی است. فصل ها به معضلات حقوقی بیماران، متخصصان سلامت روان و جامعه به عنوان یک کل می پردازند که از بحث تروما و حافظه ناشی شده است. مهمتر از همه، ویراستاران تمرکز بحث خود را از آزمایشگاه به دادگاه و از مجله تحقیقاتی به دفتر روان درمانگر تغییر می دهند و به مسائل از هر زاویه مرتبط نگاه می کنند. این تنها کتاب در این زمینه است که به طور جامع تروما و بحث حافظه را از تحقیقات پایه در مورد فرآیندهای حافظه از طریق رویکردهای بالینی تا مسائل حقوقی و سیاستی درمان می کند. تروما و حافظه ابزار ارزشمندی برای پزشکانی است که بیماران مبتلا به خاطرات تروماتیک را درمان می کنند. همچنین برای روانشناسان، پزشکان، مددکاران اجتماعی و وکلایی که نیاز به یک مرجع جامع در مورد تروما و سوء استفاده جنسی در دوران کودکی دارند در نظر گرفته شده است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The authenticity of memories of childhood sexual abuse has become one of the major social controversies of the 1990's. As persons who report histories of abuse have sought remedies in civil and criminal proceedings in the courts, the accuracy of their memories--particularly when they have been recalled after a period of time--has been subject to intense scrutiny. This volume brings together many of the leading participants in the debate to provide a comprehensive picture of the psychological, physiological, and legal aspects of trauma. Beginning by defining the opposing positions in the debate, the contributors then offer a variety of perspectives on the nature of memory, including reviews of some of the most exciting recent developments in this fast-growing area of investigation. Next, consideration is given to the impact of trauma on memory, both in adults and in children. With this framework in place, the authors turn to an examination of the variety of treatment approaches available to victims of trauma, who are trying to cope with the painful consequences of those events. The book argues against a unidimensional approach to trauma, calling instead for a multidisciplinary synthesis that includes developmental, neurobiological, cognitive, and psychodynamic perspectives. Chapters address the legal dilemmas for patients, mental health professionals and society as a whole that have arisen from the trauma and memory controversy. Most importantly, the editors shift the focus of their discussion from the laboratory to the courtroom and from the research journal to the psychotherapist's office, looking at the issues from every relevant angle. This is the only book in the field to treat the trauma and memory controversy comprehensively, from basic research on memory processes through clinical approaches to legal and policy issues. Trauma and Memory is a valuable tool for clinicians treating patients with traumatic memories. It is also intended for psychologists, physicians, social workers and lawyers who need a comprehensive reference on trauma and sexual abuse during childhood.





نظرات کاربران