ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Culture, Politics and Television in Hong Kong (Culture and Communication in Asia)

دانلود کتاب فرهنگ، سیاست و تلویزیون در هنگ کنگ (فرهنگ و ارتباطات در آسیا)

Culture, Politics and Television in Hong Kong (Culture and Communication in Asia)

مشخصات کتاب

Culture, Politics and Television in Hong Kong (Culture and Communication in Asia)

دسته بندی: سیاست
ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 041517998X, 9780203978313 
ناشر:  
سال نشر: 1999 
تعداد صفحات: 223 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 41,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 16


در صورت تبدیل فایل کتاب Culture, Politics and Television in Hong Kong (Culture and Communication in Asia) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب فرهنگ، سیاست و تلویزیون در هنگ کنگ (فرهنگ و ارتباطات در آسیا) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب فرهنگ، سیاست و تلویزیون در هنگ کنگ (فرهنگ و ارتباطات در آسیا)

ما به روش‌هایی نگاه می‌کند که در آن هویت شهروندان هنگ‌کنگ در دهه 1990 تغییر کرده است، به‌ویژه از زمان تحویل به چین در سال 1997. این اولین تحلیلی است که بر نقش، در این فرآیند، رسانه‌های محبوب به طور کلی و تلویزیون در خاص نویسنده به طور خاص به تحلیل رابطه بین ایدئولوژی های تلویزیونی و هویت های فرهنگی می پردازد و نقش تلویزیون را در فرآیند شکل گیری و حفظ هویت مورد بررسی قرار می دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Ma looks at the ways in which the identity of Hong Kong citizens has changed in the 1990s especially since the handover to China in 1997. This is the first analysis which focuses on the role, in this process, of popular media in general and television in particular. The author specifically analyses at the relationship between television ideologies and cultural identities and explores the role of television in the process of identity formation and maintenance.





نظرات کاربران