ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Becoming a Researcher: A Research Companion for the Social Sciences (Conducting Educational Research)

دانلود کتاب محقق شدن: یک همراه پژوهشی برای علوم اجتماعی (انجام تحقیقات آموزشی)

Becoming a Researcher: A Research Companion for the Social Sciences (Conducting Educational Research)

مشخصات کتاب

Becoming a Researcher: A Research Companion for the Social Sciences (Conducting Educational Research)

دسته بندی: آموزشی
ویرایش: 1 
نویسندگان: , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 0335213944, 0335213952 
ناشر:  
سال نشر: 2005 
تعداد صفحات: 206 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 37,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب Becoming a Researcher: A Research Companion for the Social Sciences (Conducting Educational Research) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب محقق شدن: یک همراه پژوهشی برای علوم اجتماعی (انجام تحقیقات آموزشی) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب محقق شدن: یک همراه پژوهشی برای علوم اجتماعی (انجام تحقیقات آموزشی)

این کتاب ابتکاری آنچه را که بیشتر کتاب ها از هم جدا می کنند ترکیب می کند: تحقیق به عنوان فعالیت عملی و تحقیق به عنوان مشارکت فکری. این موضوع مسائل روش شناختی را که زمینه ساز سفر از ایده تحقیق اولیه تا گزارش نهایی و فراتر از آن است، روشن و آشکار می کند. متن پژوهشگر را به طور منطقی در فرآیند تحقیق به حرکت در می آورد و از طریق بحث عمیق در مورد روش ها، بینشی در مورد روش شناسی ارائه می دهد. فرآیند تحقیق را به صورت درگیری با متن ارائه می کند. این موضوع از طریق ساخت متن در قالب داده و ساختارشکنی متن در تحلیل حرکت می کند. در نهایت تمرکز بر بازسازی متن از طریق ارائه مجدد تحقیق در گزارش است. با دنبال کردن هر یک از این مراحل به نوبه خود، فصل ها یا یک موضوع عملی یا گروهی از روش ها را در نظر می گیرند و نگرانی های روش شناختی مرتبط را مورد بازجویی قرار می دهند. علاوه بر این، کتاب همچنین به موضوعات نادر پژوهشگر به عنوان نویسنده و هویت محقق به عنوان عناصر اصلی فرآیند تحقیق می پردازد. این کتاب طیف وسیعی از بینش ها و دیدگاه های اصلی را ارائه می دهد. اینها به طور موفقیت آمیزی راهنمایی عملی را با دعوت به در نظر گرفتن ماهیت مشکل ساز تحقیق به عنوان عملکرد اجتماعی ترکیب می کنند. این یک مرجع ایده آل برای کسانی است که برای اولین بار دست به تحقیق می زنند و یک دستور کار روش شناختی جدید را برای محققان مستقر فراهم می کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This innovative book combines what most books separate: research as practical activity and research as intellectual engagement. It clarifies and makes explicit the methodological issues that underlie the journey from initial research idea to the finished report and beyond. The text moves the researcher logically through the research process and provides insights into methodology through an in-depth discussion of methods. It presents the research process as an engagement with text. This theme moves through the construction of text in the form of data and the deconstruction of text in analysis. Finally the focus moves to the reconstruction of text through the re-presentation of the research in the report. Following through each of these stages in turn, the chapters consider either a practical issue or a group of methods and interrogate the associated methodological concerns. In addition, the book also addresses the rarely explored issues of the researcher as writer and researcher identity as core elements of the research process. The book provides a range of insights and original perspectives. These successfully combine practical guidance with the invitation to consider the problematic nature of research as social practice. It is an ideal reference for those embarking on research for the first time and provides a new methodological agenda for established researchers.





نظرات کاربران