ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Punctuation

دانلود کتاب نقطه گذاری

Punctuation

مشخصات کتاب

Punctuation

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0199105502, 9780199105502 
ناشر: Oxford University Press 
سال نشر: 1999 
تعداد صفحات: 17 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 56,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 14


در صورت تبدیل فایل کتاب Punctuation به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب نقطه گذاری نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب نقطه گذاری

این راهنما برای کمک به کودکان 7 تا 11 ساله در تسلط بر اصول نقطه گذاری در نظر گرفته شده است (راهنماهای همراه بر روی دستور زبان و املا تمرکز می کنند). این الزامات چارچوب سوادآموزی برای سال‌های 3 و 4 را برآورده می‌کند، و همچنین به نسخه 1998 \"فرهنگ لغت مدرسه ابتدایی آکسفورد\" مرتبط است. کتاب ها به سبکی ساده و پر جنب و جوش نوشته شده اند و از تصاویر خنده دار و خطوط داستانی در حال اجرا برای زنده کردن مفاهیم زبانی انتزاعی استفاده می کنند. می توان از آنها به عنوان کتاب مرجع استفاده کرد و در مورد نکات متعدد توصیه های روشنی ارائه کرد و همچنین باید علاقه کودکان را به کلمات و نحوه ساخت زبان تحریک کند. آنها همچنین نکات آموزشی مختصری را برای درس های زبان و سواد، به عنوان منبع مرجع برای معلمان و والدین ارائه می دهند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This guide is intended to help children of 7-11 master the basics of punctuation (companion guides focus on grammar and spelling). It meets the requirements of the Literacy Framework for Years 3 and 4, and is also linked to the 1998 edition of "The Oxford Primary School Dictionary". The books are written in a simple, lively style and use funny illustrations and running story-lines to bring abstract language concepts to life. They can be used as reference books, giving clear advice on numerous points, and should also stimulate children's interest in words and the way language is constructed. They also provide concise teaching points for language and literacy lessons, as a reference resource for both teachers and parents.





نظرات کاربران