دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
دسته بندی: آموزشی ویرایش: 1 نویسندگان: Sarah Mann سری: ISBN (شابک) : 0335221130, 9780335236855 ناشر: The Society for Research into Higher Education and Open University Press سال نشر: 2008 تعداد صفحات: 190 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 439 کیلوبایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Study, Power and the University به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب مطالعه، قدرت و دانشگاه نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
این کتاب تأثیرات قدرت را در فرآیند آموزش عالی برجسته میکند و استدلال میکند که برای درک تجربه دانشجویی باید مؤسسه را به عنوان زمینهای برای یادگیری جدی بگیریم. سوالات کلیدی مانند: چرا تجربه دانشجویی از آموزش عالی گاهی منفی یا محدود است؟ قدرت در نهاد چگونه عمل می کند؟ چه نیروهایی وجود دارند که عاملیت دانشجویی را محدود یا فعال می کنند؟ چگونه مؤسسات آموزش عالی می توانند شرایطی را ایجاد کنند که به بهترین وجه از نیروهای توانمندتر حمایت کند؟ آموزش عالی فرهنگ، روابط اجتماعی و شیوه های خاص خود را دارد که توسط هنجارهای اجتماعی و گفتمانی اداره می شود. همواره از طریق عملکرد در جامعه و تأثیرات آن بر افراد در روابط قدرت دخالت دارد. این کتاب به این موضوع می پردازد که چگونه برای دانش آموز، این تأثیرات می تواند توانمند و جذاب، یا محدود کننده و کاهش دهنده باشد. در بررسی تأثیرات نهادینهسازی یادگیری و کارکردهای قدرت که در این امر دخیل است، به راههای شناختی و آموزشی بیشتری برای درک تجربیات دانشجو در آموزش عالی اضافه میشود. Study, Power and the University خوانش کلیدی را برای محققان و توسعه دهندگان آموزشی، دانشگاهیان و مدیران آموزش عالی فراهم می کند.
This book highlights the effects of power within the higher educational process, and argues that in order to understand the student experience we have to take seriously the institution as a context for learning. It considers key questions such as: Why is the student experience of higher education sometimes negative or restricted? How does power operate within the institution? What are the forces that limit or enable student agency? How can institutions of higher education create conditions which best support more enabling forces? Higher Education has its own particular culture, social relations and practices, governed by social and discursive norms. It is always implicated in relations of power through its function in society and its effects on individuals. This book considers how, for the student, these effects can be enabling and engaging, or limiting and diminishing. In exploring the effects of the institutionalization of learning and the workings of power implicated within this, it sets out to add to more cognitive and pedagogic ways of understanding student experience in higher education. Study, Power and the University provides key reading for educational researchers and developers, academics and higher education managers.