دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
دسته بندی: آموزشی ویرایش: نویسندگان: Trevor Rayment سری: ISBN (شابک) : 184150145X, 9781841509570 ناشر: سال نشر: 2007 تعداد صفحات: 130 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 1 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب The Problem of Assessment in Art and Design (Intellect Books - Readings in Art and Design Education) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب مسئله ارزشیابی در هنر و طراحی (کتاب های عقل - خواندنی ها در آموزش هنر و طراحی) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
حاشیه نویسی با وابستگی اجتناب ناپذیرش به ماهیت اساسی و اغلب مورد بحث هنر، موضوع ارزیابی یا ارزیابی در آموزش هنر و طراحی همچنان موضوع بحث و جدل است. این مجموعه مقالات به بررسی مسائل اصلی می پردازد زیرا مربوط به مراحل اصلی آموزش رسمی، از ابتدایی تا پس از اجباری است. این مقالات با هم یک تحلیل تاریخی و فلسفی از وضعیت فعلی ارزیابی در هنر و طراحی در مدارس و دانشکدههای ما ارائه میکنند و به طور قابل توجهی، برخی از جهتهای ممکن برای اصلاح را ترسیم میکنند.
Annotation With its inevitable dependency on the essential, and often contested, nature of art, the subject of assessment or evaluation in art and design education remains a matter of continuing controversy. This collection of essays examines the principal issues as they relate to the main phases of formal education, from primary to post-compulsory. Together, the papers provide an historical and philosophical analysis of the present state of assessment in art and design in our schools and colleges, and significantly, they map out some possible directions for reform.