ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Punishment as Societal-Defense

دانلود کتاب مجازات به عنوان دفاع اجتماعی

Punishment as Societal-Defense

مشخصات کتاب

Punishment as Societal-Defense

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 084768072X, 9780847680719 
ناشر:  
سال نشر: 1996 
تعداد صفحات: 191 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 12 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 31,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب Punishment as Societal-Defense به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مجازات به عنوان دفاع اجتماعی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مجازات به عنوان دفاع اجتماعی

با افرادی که توسط قانون مجازات می شوند به گونه ای رفتار می شود که ما در سایر زمینه ها غیراخلاقی می دانیم. فیلیپ مونتاگ در «مجازات به مثابه دفاع اجتماعی» نظریه جدیدی از مجازات ارائه می‌کند که به جای توجیه آن بر اساس بازدارندگی یا قصاص، آن را مشابه دفاع شخصی فردی می‌سازد. مونتاگ استدلال می کند که اگر مردم در دفاع از خود در برابر تهاجم نادرست توجیه شوند، همان اصول عدالت توزیعی زیربنای مجازات است که دفاع اجتماعی. او هم مشکلات اخلاقی دفاع از خود و هم راه‌هایی را که مجازات بعد از یک عمل با دفاع در برابر یک عمل قبل از وقوع آن متفاوت است، تشخیص داده و ارائه می‌کند. مونتاگ استدلال می کند که نظریه مجازات او بر نظریه های مبتنی بر بازدارندگی و قصاص ارجحیت دارد و نشان می دهد که چگونه نظریه او مجازات اعدام را تحت شرایط خاص مجاز می کند. مجازات به عنوان دفاع اجتماعی یک کتاب مهم برای متخصصان و دانشجویان پیشرفته در فلسفه، حقوق و جرم شناسی خواهد بود.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

People punished by law are treated in ways that we consider immoral in other contexts. In Punishment as Societal-Defense, Phillip Montague develops a new theory of punishment that, instead of justifying it on the basis of deterrence or retribution, constructs it as analogous to individual self-defense. If people are justified in defending themselves against wrongful aggression, Montague argues, the same principles of distributive justice underlie punishment as societal defense. He recognizes and offers solutions to both the moral difficulties of self-defense and the ways in which punishment after an act differs from defense against an act before it occurs. Montague argues that his theory of punishment is preferable to theories based on deterrence and retribution, and shows how his theory would allow for capital punishment under certain circumstances. Punishment as Societal-Defense will be an important book for professionals and advanced students in philosophy, law, and criminology.





نظرات کاربران