ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Managerial Rhetoric and Arts Organizations

دانلود کتاب سازمان های فن بیان و هنری

Managerial Rhetoric and Arts Organizations

مشخصات کتاب

Managerial Rhetoric and Arts Organizations

دسته بندی: هنر
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0230000223, 9780230624801 
ناشر:  
سال نشر: 2006 
تعداد صفحات: 188 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 559 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 57,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب Managerial Rhetoric and Arts Organizations به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب سازمان های فن بیان و هنری نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب سازمان های فن بیان و هنری

در سال‌های اخیر، هنر و به‌ویژه سازمان‌های هنری بخش عمومی، در نتیجه تغییر الگوهای مصرف فرهنگی، فناوری‌های جدید و فرآیندهای اداری با تغییرات قابل‌توجهی مواجه شده‌اند. این کتاب بر اساس تحقیقات میدانی گسترده، به بررسی تغییرات در سازمان‌های هنری می‌پردازد که ناشی از بحران دولت رفاه و خصوصی‌سازی نهادهای عمومی بوده است. این یک تحلیل انتقادی از تنش‌های بین لفاظی‌های مدیریتی و شیوه‌های حرفه‌ای است که بخش هنر را مشخص می‌کند، و گسترش لفاظی مدیریتی را برای بقای سازمان‌های هنری زیر سوال می‌برد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

In recent years, the arts, and in particular public sector arts organizations, have faced considerable changes as a result of shifting patterns of cultural consumption, new technologies and administrative processes. Based on extensive field research, this book explores the changes in arts organizations that have been driven by the crisis of the welfare state and the privatization of public entities. It presents a critical analysis of the tensions between managerial rhetoric and professional practices that characterize the arts sector, and questions the extension of managerial rhetoric for the very survival of arts organizations.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xiv
Arts Organizations between Uses and Abuses of Managerial Rhetoric....Pages 1-29
Management and the British Museum: Competing Rhetorics and Identities....Pages 30-74
Management Control and Managerial Rhetoric in Italian Public Sector Cultural Institutions....Pages 75-93
Managerialization of Cultural Organizations and Institutional Settings: the Transformation into Foundations and Managerial Rhetoric....Pages 94-114
Reporting on Performance: the Development of Venetian Municipal Museums in the 1990s....Pages 115-156
Back Matter....Pages 157-173




نظرات کاربران