ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Charity and Community in Medieval Cambridge

دانلود کتاب خیریه و اجتماع در کمبریج قرون وسطی

Charity and Community in Medieval Cambridge

مشخصات کتاب

Charity and Community in Medieval Cambridge

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: Cambridge Studies in Medieval Life and Thought: Fourth Series 
ISBN (شابک) : 0521893984, 9780521893985 
ناشر: Cambridge University Press 
سال نشر: 2002 
تعداد صفحات: 379 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 9 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 56,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 15


در صورت تبدیل فایل کتاب Charity and Community in Medieval Cambridge به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب خیریه و اجتماع در کمبریج قرون وسطی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب خیریه و اجتماع در کمبریج قرون وسطی

این مطالعه درک ما از جامعه قرون وسطی را از طریق بررسی فعالیت های خیریه آن توسعه می دهد. در بررسی دقیق اشکالی که امداد در کمبریج و کمبریج شایر قرون وسطی سازماندهی شده بود، این کتاب عوامل اقتصادی و جمعیت شناختی را که نیاز به امداد را ایجاد کرده و همچنین اشکالی را که جامعه آن را ارائه می کرد، آشکار می کند. دکتر روبین با اشاره مستمر به آموزه‌های دینی کشیشان و رهیبان و ایده‌های در حال تغییر تقوای غیر روحانی، اشکال در حال تغییر کمک‌های خیریه را به تغییر نگرش نسبت به جامعه و نظم اجتماعی، نسبت به روابط بین روحانیون و روحانیون، و نسبت به فقرا مرتبط می‌کند. . بنابراین، یک مطالعه محلی در یک زمینه مقایسه ای گسترده تنظیم می شود و مشارکت در زمینه های اجتماعی، مذهبی، اقتصادی و تاریخ شهری را گرد هم می آورد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This study develops our understanding of medieval society through an examination of its charitable activities. In a detailed study of the forms in which relief was organised in medieval Cambridge and Cambridgeshire, the book unravels the economic and demographic factors which created the need for relief as well as the forms in which the community offered it. With continual reference to the religious teachings of priests and friars and the changing ideas of lay piety, Dr Rubin relates the changing forms of charitable giving to the shift in attitudes towards community and social order, towards relations between laity and clergy, and towards the poor. A local study is thus set in a wide comparative context, drawing together contributions in the fields of social, religious, economic and urban history.





نظرات کاربران