ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Strategy Instruction for Students with Learning Disabilities (What Works for Special-Needs Learners)

دانلود کتاب دستورالعمل راهبردی برای دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری (آنچه برای یادگیرندگان با نیازهای ویژه کار می کند)

Strategy Instruction for Students with Learning Disabilities (What Works for Special-Needs Learners)

مشخصات کتاب

Strategy Instruction for Students with Learning Disabilities (What Works for Special-Needs Learners)

دسته بندی: آموزشی
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1593852835, 9781593855369 
ناشر:  
سال نشر:  
تعداد صفحات: 254 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 50,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب Strategy Instruction for Students with Learning Disabilities (What Works for Special-Needs Learners) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب دستورالعمل راهبردی برای دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری (آنچه برای یادگیرندگان با نیازهای ویژه کار می کند) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب دستورالعمل راهبردی برای دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری (آنچه برای یادگیرندگان با نیازهای ویژه کار می کند)

این کتاب کاربردی و در دسترس، اولین راهنمای گام به گام آموزش استراتژی شناختی را ارائه می دهد که نشان داده شده است که یکی از مؤثرترین تکنیک های آموزشی برای دانش آموزان با مشکلات یادگیری است. راهبردهای اثبات شده ای ارائه شده است که دانش آموزان می توانند برای بهبود یادگیری خودتنظیمی، مهارت های مطالعه و عملکرد خود در زمینه های محتوایی خاص، از جمله زبان نوشتاری، خواندن، و ریاضیات استفاده کنند. دستورالعمل‌های روشن برای آموزش راهبردها در کلاس‌های ابتدایی یا متوسطه همراه با طرح‌های درسی نمونه و مثال‌های عینی بسیاری است. بیش از 20 برگه و فرم قابل تکرار کتاب را افزایش می دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Practical and accessible, this book provides the first step-by-step guide to cognitive strategy instruction, which has been shown to be one of the most effective instructional techniques for students with learning problems. Presented are proven strategies that students can use to improve their self-regulated learning, study skills, and performance in specific content areas, including written language, reading, and math. Clear directions for teaching the strategies in the elementary or secondary classroom are accompanied by sample lesson plans and many concrete examples. Enhancing the book's hands-on utility are more than 20 reproducible worksheets and forms.





نظرات کاربران