ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Theory of Bridge Aerodynamics

دانلود کتاب تئوری آیرودینامیک پل

Theory of Bridge Aerodynamics

مشخصات کتاب

Theory of Bridge Aerodynamics

دسته بندی: مکانیک: مکانیک سیالات
ویرایش: 2nd Edition. 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 3642136591, 9783642136597 
ناشر:  
سال نشر: 2010 
تعداد صفحات: 316 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 6 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 44,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب تئوری آیرودینامیک پل: مکانیک، مکانیک سیالات و گازها، آیرودینامیک



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب Theory of Bridge Aerodynamics به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تئوری آیرودینامیک پل نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تئوری آیرودینامیک پل

در این ویرایش دوم، فصل جدیدی اضافه شده است که تئوری buffeting را در قالب اجزای محدود پوشش می دهد. انگیزه این امر این بوده است که قالب المان محدود هر روز بیشتر و بیشتر در تمام زمینه های مکانیک سازه غالب می شود. این برای برنامه نویسی کامپیوتری ساده شده است و استفاده از روال های با هدف عمومی را که در چندین نوع از مشکلات مهندسی سازه قابل استفاده هستند، تسهیل می کند. در این کتاب فرمول بندی المان محدود مسئله محاسبات پاسخ پویا از اصل کلی کار مجازی پیروی می کند، یک اصل کلی که ممکن است در بسیاری از کتاب های درسی دیگر یافت شود. در حالی که خود بار باد کوبنده بدون مشکل در قالب اجزای محدود گنجانده شده است، چالش اصلی به دست آوردن یک فرمول ثابت است که شامل تمام نیروهای ناشی از حرکت مربوطه باشد. این مهم بوده است، زیرا، در حالی که بسیاری از سازه ها (مانند پل های معلق با دهانه بلند) ممکن است به شدت آسیب ببینند و در سرعت باد بالا ناپایدار شوند، همان سازه ها ممکن است از این اثرات در سرعت باد طراحی نیز بهره مند شوند. به خوبی شناخته شده است که نیروهای ناشی از حرکت، سفتی و خواص میرایی ساختار ترکیبی و سیستم جریان را تغییر خواهند داد. اگر محاسبات برای مجموعه ای نزدیک از سرعت میانگین افزایشی باد انجام شود و خواص مکانیکی در حال تغییر (سفتی و میرایی) از یک سرعت به سرعت دیگر به روز شود، ممکن است پاسخ سیستم تا سرعت باد نزدیک به پایداری دنبال شود. حد، یعنی تا مقادیر پاسخی که به‌طور غیرمنطقی بزرگ تلقی می‌شوند. محاسبات المان محدود ممکن است در حوزه زمان، در حوزه فرکانس انجام شود یا به فرمت مودال تبدیل شود. همه این گزینه ها گنجانده شده است. دنبال کردن استراتژی راه حل حوزه زمانی مستلزم استفاده از توابع به اصطلاح شاخص است. تئوری پشت چنین فرمولی نیز پوشش داده شده است، و تعیین این توابع از مشتقات آیرودینامیکی در یک پیوست جداگانه گنجانده شده است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

In this second edition a new chapter has been added covering the buffeting theory in a finite element format. The motivation for this has been that a finite element format is becoming more and more dominant in all areas of structural mechanics. It is streamlined for computer programming, and it facilitates the use of general purpose routines that are applicable in several types of structural engineering problems. In this book the finite element formulation of the problem of dynamic response calculations follows the general principle of virtual work, a general principle which may be found in many other text books. While the buffeting wind load itself has with no trouble been included in a finite element format, the main challenge has been to obtain a consistent formulation that includes all the relevant motion induced forces. This has been important, because, while many structures (e.g. long-span suspension bridges) may suffer greatly and become unstable at high wind velocities, the same structures may also benefit from these effects at the design wind velocity. It is well known that motion induced forces will change the stiffness and damping properties of the combined structure and flow system. If calculations are performed for a suitably close set of increasing mean wind velocities and the changing mechanical properties (stiffness and damping) are updated from one velocity to the next, then the response of the system may be followed up to wind velocities close to the stability limit, i.e. up to response values that are perceived as unduly large. Finite element calculations may be performed in time domain, in frequency domain or converted into a modal format. All these options have been included. Pursuing a time domain solution strategy requires the use of the so-called indicial functions. The theory behind such a formulation is also covered, and the determination of these functions from aerodynamic derivatives has been included in a separate appendix.





نظرات کاربران