ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Maria Amparo Ruiz de Burton: Critical and Pedagogical Perspectives (Postwestern Horizons)

دانلود کتاب ماریا آمپارو رویز دی برتون: دیدگاه‌های انتقادی و آموزشی (افق‌های پساغربی)

Maria Amparo Ruiz de Burton: Critical and Pedagogical Perspectives (Postwestern Horizons)

مشخصات کتاب

Maria Amparo Ruiz de Burton: Critical and Pedagogical Perspectives (Postwestern Horizons)

دسته بندی: فلسفه: تفکر انتقادی
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0803232349, 9780803203983 
ناشر:  
سال نشر: 2004 
تعداد صفحات: 317 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 968 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 58,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب Maria Amparo Ruiz de Burton: Critical and Pedagogical Perspectives (Postwestern Horizons) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب ماریا آمپارو رویز دی برتون: دیدگاه‌های انتقادی و آموزشی (افق‌های پساغربی) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب ماریا آمپارو رویز دی برتون: دیدگاه‌های انتقادی و آموزشی (افق‌های پساغربی)

مارا آمپارو روئیز دی برتون (95-1832) از زمان انتشار مجدد رمانش به نام اسکوتر و دان، به یک شخصیت کلیدی در بازیابی ادبیات مکزیکی آمریکای قرن نوزدهم تبدیل شده است. او که یک کالیفرنیایی اشرافی بود، از حقوق آمریکایی های مکزیکی در رمان ها، نمایشنامه ها و نامه ها دفاع می کرد. رمان او در سال 1885 توجه را به تصرف غیرقانونی زمین مکزیک توسط دولت ایالات متحده جلب کرد و او آداب سیاسی آمریکا پس از جنگ داخلی را با توجه به جنگ مکزیک و آمریکا مورد نقد قرار داد. ارزیابی دقیق او از سرمایه داری شرکتی در پایان قرن نوزدهم، تصدیق صریح میل زنانه، و بینش ماهرانه درباره واقعیت های اقتصادی و روابط طبقاتی در میان همتایان آمریکایی او بی نظیر بود. مقالات این مجموعه با استفاده از کار رویز دوبرتون برای تحلیل شکاف انتقادی که به طور متعارف بر فرهنگ ادبی قرن نوزدهم در آمریکا تحمیل شده است، پیوندهایی را بین آثار او و قوانین معاصر چیکانا و چیکانو نشان می‌دهد. این مقاله‌ها در عین تاریخی غنی و با تفاوت‌های ظریف، یک نویسنده مکزیکی آمریکایی پیچیده سیاسی را ارزیابی می‌کنند که متناوباً به‌عنوان حاشیه‌نشین شناخته می‌شود و به دلیل همذات پنداری‌اش با نخبگان اجتماعی مورد انتقاد قرار می‌گیرد. این جلد شامل بخش آموزشی است که در مورد رویکردهای تدریس، برنامه های درسی، سؤالات بحث و تکالیف بحث می کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Since the recent republication of her novel The Squatter and the Don, Mar�a Amparo Ruiz de Burton (1832?95) has become a key figure in the recovery of nineteenth-century Mexican American literature. An aristocratic Californiana, she championed the rights of Mexican Americans in novels, plays, and letters. Her 1885 novel called attention to the illegal appropriation of Mexican land by the United States government, and she critiqued the political mores of America after the Civil War in light of the Mexican-American war. Her keen assessment of corporate capitalism at the end of the nineteenth century, frank acknowledgment of feminine desire, and deft insights about economic realities and class relations were unique among her American peers. Using Ruiz de Burton?s work to analyze the critical schism conventionally imposed on nineteenth-century literary culture in America, the essays in this collection also draw connections between her work and the contemporary Chicana and Chicano canons. At once richly historical and critically nuanced, these essays appraise a politically complex Mexican American writer alternately celebrated as marginalized and censured for her identification with a social elite. This volume includes a section on pedagogy that offers a discussion of teaching approaches, syllabi, discussion questions, and assignments.





نظرات کاربران