ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب One Stop Doc Immunology

دانلود کتاب ایمونولوژی یک مرحله ای Doc

One Stop Doc Immunology

مشخصات کتاب

One Stop Doc Immunology

دسته بندی: ایمونولوژی
ویرایش: 1 
نویسندگان: , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 0340925582, 9781444113709 
ناشر:  
سال نشر: 2007 
تعداد صفحات: 153 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 44,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 15


در صورت تبدیل فایل کتاب One Stop Doc Immunology به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب ایمونولوژی یک مرحله ای Doc نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب ایمونولوژی یک مرحله ای Doc

کتاب های One Stop Doc توسط دانشجویان پزشکی برای دانشجویان پزشکی طراحی شده است تا دانش خود را، موضوع به موضوع و سیستم به سیستم تجمیع کنند. برای هر منطقه مورد مطالعه، فقط سوالات زیادی وجود دارد که یک ممتحن می تواند بپرسد. آنها در اینجا با توضیحات واضحی ارائه می شوند که به دانش آموز اجازه می دهد هر بار یک موضوع را به طور کامل بازبینی کند. در حین انجام این کار دانش آموز می تواند تکنیک امتحان خود را نیز تمرین کند. هر کتاب شامل MCQs، EMQs، SAQs و سؤالات مبتنی بر مشکل است - دقیقاً همان نوع سؤالاتی که در امتحانات خود دریافت خواهند کرد. دانشجویان پزشکی که با خطوط ساده و با قابلیت بازتولید آسان به تصویر کشیده شده اند، در این یک جلد تمام آنچه برای موفقیت در امتحان نیاز دارند را دارند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The One Stop Doc books have been designed by medical students for medical students to consolidate their knowledge, subject by subject and system by system. For each area studied there are only so many questions an examiner can ask; they are presented here with clear explanations that allow the student to revise thoroughly one topic at a time. While doing so the student can also practise their exam technique. Each book includes MCQs, EMQs, SAQs and Problem-based Questions - exactly the kind of questions they will get in their exams. Illustrated with simple, easy-to-reproduce line drawings, medical students have in this one volume all that they need for exam success.





نظرات کاربران