ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Economy of the Unlost: (Reading Simonides of Keos with Paul Celan) (Martin Classical Lectures)

دانلود کتاب اقتصاد ناخودآگاه: (خواندن سیمونیدز Keos با پل کلان) (سخنرانیهای مارتین کلاسیک)

Economy of the Unlost: (Reading Simonides of Keos with Paul Celan) (Martin Classical Lectures)

مشخصات کتاب

Economy of the Unlost: (Reading Simonides of Keos with Paul Celan) (Martin Classical Lectures)

ویرایش: First edition. 
نویسندگان:   
سری: Martin Classical Lectures 
ISBN (شابک) : 9780691036779, 0691036772 
ناشر: Princeton University Press 
سال نشر: 1999 
تعداد صفحات: 156 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 403 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 40,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب Economy of the Unlost: (Reading Simonides of Keos with Paul Celan) (Martin Classical Lectures) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب اقتصاد ناخودآگاه: (خواندن سیمونیدز Keos با پل کلان) (سخنرانیهای مارتین کلاسیک) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب اقتصاد ناخودآگاه: (خواندن سیمونیدز Keos با پل کلان) (سخنرانیهای مارتین کلاسیک)

"این کتابی قابل توجه، گیرا و تکان دهنده است، که خود نوعی شعر منثور گسترده است، که توسط کارسون بین گزیده های این دو شاعر و قرائت های شگفت انگیز او و کنار هم قرار دادن آنها ساخته شده است. مانند تمام نوشته های کارسون، این کتاب نیز به صورت خاص است. ترکیب دانش دقیق با حساسیت و سبک یک شاعر. من همیشه احساس می‌کردم این یک امتیاز است که به سادگی اجازه خواندن آثار کارسون را داشته باشم، و این نسخه خطی شاید بهترین کاری است که او انجام داده است.\"--Leslie Kurke، دانشگاه کالیفرنیا، برکلی شاعر غنایی یونان باستان سیمونیدس از کیوس اولین شاعر در سنت غربی بود که برای سرودن شعر پول گرفت. از این نقطه شروع، آن کارسون کاوشی شاعرانه در مورد ایده اقتصاد شاعرانه به راه می اندازد. او خواندن برخی از متون سیمونیدس را ارائه می دهد و آنها را با نوشته های شاعر مدرن رومانیایی، پل سلان، یهودی و بازمانده هولوکاست، که "اقتصادهای" زبانش بدنام است، هماهنگ می کند. پرسیدن سوالاتی مانند اینکه وقتی کلمات هدر می روند چه چیزی از دست می رود؟ و چه کسی با حفظ کلمات سود می برد؟ کارسون اشتراکات چشمگیر دو شاعر را آشکار می کند. از نظر کارسون، سیمونیدس و سلان ذهنیت یا گرایش مشابهی نسبت به جهان، زبان و آثار شاعر دارند. Economy of the Unlost با نشان دادن اینکه چگونه هر یک از دو شاعر در حالت بیگانگی بین دو جهان ایستاده اند آغاز می شود. در مورد سیمونیدس، اقتصاد هدیه قرن پنجم قبل از میلاد مسیح. یونان جای خود را به پول و کالا می داد، در حالی که زندگی سلان در دنیای قبل و بعد از هولوکاست بود و خود او که به آلمانی می نوشت از زبان مادری خود بیگانه شد. کارسون در ادامه به جنبه‌های مختلف تکنیک‌های این دو شاعر برای رویارویی با امر نامرئی از طریق جهان مرئی می‌پردازد. تمرکز بر ژانر سنگ نگاره، بینش هایی را در مورد انواع مبادله ای که شاعران بین زنده ها و مردگان تصور می کنند، می دهد. کارسون با ارزیابی تأثیر واقعیت مادی کتیبه روی سنگ بر ترکیب سیمونیدی، پیشنهاد می کند که نیاز به اختصار بر دقت و وضوح سبک سیمونیدس تأثیر گذاشته است و مقایسه ای را با علاقه سلان به «طراحی منفی» چاپ پیشنهاد می کند: هر دو شاعر، هر چند به شیوه‌های متفاوت، نوعی تصویرسازی منفی را به کار می‌گیرند و هر چیزی که زائد است را از بین می‌برند. کنار هم قرار گرفتن این دو شاعر در این کتاب، تفاوت‌های آنها را روشن می‌کند - ایمان اساسی سیمونیدس به قدرت کلمه، ناامیدی نهایی سلان - و همچنین شباهت‌های آنها. زمینه مناسبی را برای تأثیر متقابل علمی کارسون و حساسیت شاعرانه او فراهم می کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

"This is a remarkable, gripping, and moving book, itself a kind of extended prose poem, crafted by Carson between the excerpts of the two poets and her amazing readings and juxtapositions thereof. Like all of Carson's writing, it is sui generis, combining meticulous scholarship with the sensibility and style of a poet. I have always felt it was a privilege simply to be allowed to read Carson's work, and this manuscript is perhaps the best thing she has done."--Leslie Kurke, University of California, Berkeley The ancient Greek lyric poet Simonides of Keos was the first poet in the Western tradition to take money for poetic composition. From this starting point, Anne Carson launches an exploration, poetic in its own right, of the idea of poetic economy. She offers a reading of certain of Simonides' texts and aligns these with writings of the modern Romanian poet Paul Celan, a Jew and survivor of the Holocaust, whose "economies" of language are notorious. Asking such questions as, What is lost when words are wasted? and Who profits when words are saved? Carson reveals the two poets' striking commonalities. In Carson's view Simonides and Celan share a similar mentality or disposition toward the world, language and the work of the poet. Economy of the Unlost begins by showing how each of the two poets stands in a state of alienation between two worlds. In Simonides' case, the gift economy of fifth-century b.c. Greece was giving way to one based on money and commodities, while Celan's life spanned pre- and post-Holocaust worlds, and he himself, writing in German, became estranged from his native language. Carson goes on to consider various aspects of the two poets' techniques for coming to grips with the invisible through the visible world. A focus on the genre of the epitaph grants insights into the kinds of exchange the poets envision between the living and the dead. Assessing the impact on Simonidean composition of the material fact of inscription on stone, Carson suggests that a need for brevity influenced the exactitude and clarity of Simonides' style, and proposes a comparison with Celan's interest in the "negative design" of printmaking: both poets, though in different ways, employ a kind of negative image making, cutting away all that is superfluous. This book's juxtaposition of the two poets illuminates their differences--Simonides' fundamental faith in the power of the word, Celan's ultimate despair--as well as their similarities; it provides fertile ground for the virtuosic interplay of Carson's scholarship and her poetic sensibility.



فهرست مطالب

Content: False sail --
Alienation --
Visibles invisibles --
Epitaphs --
Negation --
All candled things.




نظرات کاربران