ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Handbook for Conducting Research on Human Sexuality

دانلود کتاب کتاب راهنمای انجام تحقیقات در زمینه جنسیت انسان

مشخصات کتاب

Handbook for Conducting Research on Human Sexuality

ویرایش: 1 
نویسندگان: , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 0805834370, 9780585393735 
ناشر:  
سال نشر: 2001 
تعداد صفحات: 541 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 30 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 50,000

کتاب مورد نظر موجود نمی باشد



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب Handbook for Conducting Research on Human Sexuality به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب کتاب راهنمای انجام تحقیقات در زمینه جنسیت انسان نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب کتاب راهنمای انجام تحقیقات در زمینه جنسیت انسان

محققان تمایلات جنسی انسانی اغلب خود را با سؤالاتی مواجه می‌کنند که مستلزم مسائل مفهومی، روش‌شناختی یا اخلاقی است که ممکن است آموزش حرفه‌ای یا تجربه قبلی آنها را برای آنها آماده نکرده باشد. هدف این کتاب راهنما ارائه آن راهنمایی به دانشجویان و متخصصان علاقه مند به مطالعه تجربی تمایلات جنسی انسان از دیدگاه رفتاری و علمی اجتماعی است. این توصیه‌های عملی و ملموس در مورد انجام تحقیقات جنسی انسانی ارائه می‌کند و به موضوعات ذاتی هم در تحقیقات عمومی علمی اجتماعی و هم در تحقیقات جنسی خاص انسانی می‌پردازد. این منبع جامع یک بررسی چند رشته ای منحصر به فرد از مسائل روش شناختی خاص ذاتی در انجام تحقیقات جنسی انسانی ارائه می دهد. تکنیک‌ها و پیشرفت‌های روش‌شناختی که برای محققان آموزش‌دیده در یک رشته آشنا هستند، اغلب برای محققان رشته‌های دیگر ناآشنا هستند. این کتاب برای کمک به تقویت ارتباط بین رشته‌های مختلف درگیر در تحقیقات جنسی انسان است. هر یک از 21 فصل مستقل، یک نمای کلی تخصصی از یک حوزه خاص از روش شناسی تحقیق از رشته های مختلف دانشگاهی ارائه می دهد. این به آن موضوعات منحصر به فرد برای تحقیقات جنسی انسان می پردازد، مانند: * نحوه اندازه گیری متغیرهای جنسی. * نحوه طراحی مطالعات، استخدام شرکت کنندگان و جمع آوری داده ها؛ * نحوه در نظر گرفتن مسائل فرهنگی و اخلاقی; و * نحوه انجام و تفسیر تحلیل های آماری. این کتاب به عنوان یک ابزار مرجع برای محققان و دانشجویان علاقه مند به تمایلات جنسی انسان از رشته های مختلف از جمله روانشناسی، جامعه شناسی، علوم خانواده، ارتباطات سلامت، پرستاری، پزشکی و مردم شناسی در نظر گرفته شده است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی





نظرات کاربران