ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Thinking Historically: Educating Students for the 21st Century

دانلود کتاب تفکر تاریخی: آموزش دانش آموزان برای قرن بیست و یکم

Thinking Historically: Educating Students for the 21st Century

مشخصات کتاب

Thinking Historically: Educating Students for the 21st Century

دسته بندی: تاریخ
ویرایش: Reprint 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1442610999, 0802092594 
ناشر:  
سال نشر: 2009 
تعداد صفحات: 116 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 46,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 15


در صورت تبدیل فایل کتاب Thinking Historically: Educating Students for the 21st Century به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تفکر تاریخی: آموزش دانش آموزان برای قرن بیست و یکم نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تفکر تاریخی: آموزش دانش آموزان برای قرن بیست و یکم

Lévesque با تکیه بر مجموعه‌ای غنی از مطالعات شخصی، ملی و بین‌المللی در آموزش تاریخ، روشی منسجم و مبتکرانه برای نگاه کردن به چگونگی تلاقی تخصص تاریخی در این حوزه با «آموزش‌های آموزش تاریخ» ارائه می‌دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Drawing on a rich collection of personal, national, and international studies in history education, Lévesque offers a coherent and innovative way of looking at how historical expertise in the domain intersects with the 'pedagogy of history education.'





نظرات کاربران