ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب God is King: Understanding an Israelite Metaphor (JSOT Supplement)

دانلود کتاب خدا پادشاه است: درک استعاره اسرائیلی (مکمل JSOT)

مشخصات کتاب

God is King: Understanding an Israelite Metaphor (JSOT Supplement)

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: Journal for the Study of the Old Testament Supplement Series 76 
ISBN (شابک) : 1850752249, 9780567640819 
ناشر: Sheffield Academic Press 
سال نشر: 1989 
تعداد صفحات: 240 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 11 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 56,000

کتاب مورد نظر موجود نمی باشد



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 16


در صورت تبدیل فایل کتاب God is King: Understanding an Israelite Metaphor (JSOT Supplement) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب خدا پادشاه است: درک استعاره اسرائیلی (مکمل JSOT) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب خدا پادشاه است: درک استعاره اسرائیلی (مکمل JSOT)

این اولین تلاش در مطالعات کتاب مقدس برای استفاده از ابزارهای توسعه یافته توسط نظریه پردازان استعاره در استعاره رایج کتاب مقدس از خدا به عنوان پادشاه است. اینکه تا چه حد عناصر پادشاهی انسان بر خدا فرافکنی می‌شود، بررسی می‌شود و چندین نتیجه قابل‌توجه به دست می‌آید: 1. ویژگی‌های سلطنتی که مفهومی کم‌رنگ دارند، عموماً به خدا فرافکنی نمی‌شوند. 2. ماهیت خداوند به عنوان بزرگترین پادشاه با استفاده از کلمات برتر مورد تأکید قرار می گیرد. به عنوان مثال، لباس او بسیار زیاد است و تعداد زیادی خدمه سلطنتی دارد. خدا با استعاره محدود نمی شود. 3. هنگامی که مستلزمات استعاره با ممنوعیت های اسرائیلی، مانند ممنوعیت نمادین، در تعارض باشد، از استعاره اجتناب می شود. 4. این استعاره به اندازه کافی غالب است که بر تصویر اسرائیل از سلطنت انسان تأثیر بگذارد. برای مثال، واژه گادول (بزرگ، با شکوه) توسط خدای پادشاه به کار رفته است و در مورد پادشاه اسرائیل استفاده نمی شود. 5. استعاره واحدی وجود ندارد که «خدا پادشاه است». با تغییر سلطنت اسرائیل، استعاره دستخوش تغییرات موازی می شود. همچنین، نویسندگان کتاب مقدس بر جنبه های مختلف پادشاهی خدا در زمینه های خاص تأکید می کنند. فقدان تناسب کامل بین پادشاهی انسان (وسیله نقلیه) و خدا به عنوان پادشاه (تنور) با دیدگاه تنش‌آمیز استعاره، که در پژوهش معاصر غالب است، سازگار است. مطالعه ادبی فواید دیگری نیز دارد. با برشمردن شباهت‌های بین انسان‌ها و پیام‌آوران آسمانی، متوجه می‌شود که «فرشتگان» باید به عنوان فرافکنی‌های مقامات سلطنتی تعبیر شوند. تجزیه و تحلیل آیین‌های بر تخت‌نشینی انسان، همانطور که بر خدا پیش‌بینی می‌شود، نشان می‌دهد که هیچ «جشنواره تخت‌نشینی» سالانه وجود نداشته است که پادشاه شدن خدا را جشن می‌گرفت. مطالعه سیستماتیک این استعاره همچنین راه های جدیدی را برای بررسی تعدادی از مسائل در مطالعه دین اسرائیل باز می کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی





نظرات کاربران