ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Statistical Literacy at School: Growth and Goals

دانلود کتاب سواد آماری در مدرسه: رشد و اهداف

Statistical Literacy at School: Growth and Goals

مشخصات کتاب

Statistical Literacy at School: Growth and Goals

دسته بندی: آموزشی
ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری: Studies in Mathematical Thinking and Learning 
ISBN (شابک) : 0805853987, 9780805853988 
ناشر: Routledge 
سال نشر: 2006 
تعداد صفحات: 319 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 36 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 51,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 15


در صورت تبدیل فایل کتاب Statistical Literacy at School: Growth and Goals به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب سواد آماری در مدرسه: رشد و اهداف نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب سواد آماری در مدرسه: رشد و اهداف

این کتاب توسعه درک دانش آموزان از سواد آماری را نشان می دهد. این روشی برای "دیدن" تفکر دانش آموز فراهم می کند و به خوانندگان احساس عمیق تری از نحوه تفکر دانش آموزان در مورد موضوعات مهم آماری می دهد. این کتاب که به عنوان مکمل اسناد برنامه درسی و مجموعه کتاب های درسی در نظر گرفته شده است، با اصول و استانداردهای جاری شورای ملی معلمان ریاضیات مطابقت دارد. اصطلاح «سواد آماری» برای تأکید بر این نکته استفاده می‌شود که هدف برنامه درسی مدرسه نباید تحصیل آماردانان باشد، بلکه باید فارغ‌التحصیلانی با سواد آماری باشد که آماده مشارکت در تصمیم‌گیری اجتماعی هستند. بر اساس ده سال تحقیق - با ارجاع به سایر تحقیقات مهم در صورت لزوم - این کتاب به تفکر دانش‌آموزان در رابطه با وظایف مبتنی بر نمونه‌گیری، نمایش‌های گرافیکی، میانگین‌ها، شانس، شروع استنتاج و تغییرات می‌پردازد که برای انجام آنها ضروری است. بعداً در آمار رسمی کار کنید. برای آن دسته از دانش‌آموزانی که به مطالعه رسمی ادامه نمی‌دهند، و همچنین آن‌هایی که این کار را انجام می‌دهند، این مفاهیم زمانی که ادعاهایی بر اساس داده‌ها در محیط‌های اجتماعی ارائه می‌شود، مبنایی برای تصمیم‌گیری یا سؤال فراهم می‌کند. سواد آماری در مدرسه: رشد و اهداف: * چارچوبی کلی برای سواد آماری از نظر ارتباط با برنامه های درسی خاص مدرسه و درک گسترده تر زمینه هایی که در آن ایده های شانس و مدیریت داده ها در آن اعمال می شود، ایجاد می کند؛ * در این چارچوب نشان می دهد. که بین ایده‌ها و ساختارهای خاص پیوندهای زیادی وجود دارد؛ * وظایفی را ارائه می‌کند که برای استفاده در کلاس درس یا ارزیابی مناسب هستند و برای اهداف سواد آماری مناسب هستند. *نمونه‌های گسترده‌ای از عملکرد دانش‌آموز در انجام وظایف، نشان دادن سلسله‌مراتب موفقیت، برای کمک به نظارت بر دستاوردها و تحقق اهداف سواد آماری ارائه می‌کند. و *شامل خلاصه‌ای از تجزیه و تحلیل داده‌های نظرسنجی است که سلسله مراتب رشدی را برای دانش‌آموزان در طول سال‌های تحصیل با توجه به هدف سواد آماری نشان می‌دهد. دانش آموزان در آموزش ریاضی و همچنین کسانی که در سراسر برنامه درسی علاقه مند به رشد شناختی دانش آموزان در این زمینه هستند. به معلمانی که می خواهند بر مفاهیم درگیر در سواد آماری بدون استفاده از تکنیک های آماری رسمی تمرکز کنند. و به آماردانانی که علاقه مند به توسعه درک دانش آموزان قبل از اینکه دانش آموزان در معرض مطالعه رسمی آمار قرار گیرند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book reveals the development of students' understanding of statistical literacy. It provides a way to "see" student thinking and gives readers a deeper sense of how students think about important statistical topics. Intended as a complement to curriculum documents and textbook series, it is consistent with the current principles and standards of the National Council of Teachers of Mathematics. The term "statistical literacy" is used to emphasize that the purpose of the school curriculum should not be to turn out statisticians but to prepare statistically literate school graduates who are prepared to participate in social decision making. Based on ten years of research--with reference to other significant research as appropriate--the book looks at students' thinking in relation to tasks based on sampling, graphical representations, averages, chance, beginning inference, and variation, which are essential to later work in formal statistics. For those students who do not proceed to formal study, as well as those who do, these concepts provide a basis for decision making or questioning when presented with claims based on data in societal settings. Statistical Literacy at School: Growth and Goals:*establishes an overall framework for statistical literacy in terms of both the links to specific school curricula and the wider appreciation of contexts within which chance and data-handling ideas are applied;*demonstrates, within this framework, that there are many connections among specific ideas and constructs;*provides tasks, adaptable for classroom or assessment use, that are appropriate for the goals of statistical literacy; *presents extensive examples of student performance on the tasks, illustrating hierarchies of achievement, to assist in monitoring gains and meeting the goals of statistical literacy; and*includes a summary of analysis of survey data that suggests a developmental hierarchy for students over the years of schooling with respect to the goal of statistical literacy.Statistical Literacy at School: Growth and Goals is directed to researchers, curriculum developers, professionals, and students in mathematics education as well those across the curriculum who are interested in students' cognitive development within the field; to teachers who want to focus on the concepts involved in statistical literacy without the use of formal statistical techniques; and to statisticians who are interested in the development of student understanding before students are exposed to the formal study of statistics.





نظرات کاربران