ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Women and School Leadership: International Perspectives

دانلود کتاب زنان و رهبری مدرسه: دیدگاه های بین المللی

Women and School Leadership: International Perspectives

مشخصات کتاب

Women and School Leadership: International Perspectives

دسته بندی: آموزشی
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: SUNY Series in Women in Education 
ISBN (شابک) : 0791453111, 9780585465586 
ناشر: State University of New York Press 
سال نشر: 2002 
تعداد صفحات: 175 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 45,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 15


در صورت تبدیل فایل کتاب Women and School Leadership: International Perspectives به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب زنان و رهبری مدرسه: دیدگاه های بین المللی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب زنان و رهبری مدرسه: دیدگاه های بین المللی

این مجموعه بین‌المللی از پژوهشگران برجسته فمینیست در مدیریت آموزشی از پنج کشور لیبرال دموکرات غربی، تحقیقات «به‌روزترین» را درباره زنان در پست‌های رهبری مدرسه ارائه می‌کند. مشارکت‌کنندگان بر نیاز به تأملات انتقادی تمرکز می‌کنند، که جنبه‌های پنهان پدیده‌های رهبری را آشکار می‌کند، و از اشکال متنوع اقدام مثبت برای بهبود شرایط زنان در محیط‌های مدرسه حمایت می‌کند. به این ترتیب، این مجموعه خواننده را به چالش می کشد تا جزئی بودن همه دیدگاه ها در مورد رهبری، و همچنین جهت گیری های آینده برای تحقیق و عمل را در نظر بگیرد. همچنین دیدگاه‌های مدارس و سیستم‌های مدرسه را در سطح کلان با بحث‌ها و مطالعات موردی متمرکز بر سطوح خرد زندگی مدرسه گرد هم می‌آورد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This international collection of work by leading feminist scholars in educational administration from five Western liberal democratic countries presents “state-of-the-art” research on women in school leadership positions. The contributors focus on the need for critical reflections, which reveal hidden aspects of leadership phenomena, and advocate diverse forms of positive action to improve the condition for women in school settings. As such, this collection challenges the reader to consider the partiality of all perspectives on leadership, as well as future directions for research and practice. It also brings together views of schools and school systems at the macro level, with discussions and case studies focused on the micro levels of school life.





نظرات کاربران