ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Self-Made Men: Identity and Embodiment among Transsexual Men

دانلود کتاب مردان خودساخته: هویت و تجسم در میان مردان تراجنسی

مشخصات کتاب

Self-Made Men: Identity and Embodiment among Transsexual Men

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0826514340, 9781423728948 
ناشر:  
سال نشر: 2003 
تعداد صفحات: 233 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 42,000

کتاب مورد نظر موجود نمی باشد



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب Self-Made Men: Identity and Embodiment among Transsexual Men به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مردان خودساخته: هویت و تجسم در میان مردان تراجنسی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مردان خودساخته: هویت و تجسم در میان مردان تراجنسی

هنری روبین در «مردان خودساخته» به بررسی تولید هویت‌های مردانه در زندگی بیست و دو ترنس‌جنسی FTM می‌پردازد - افرادی که جنسیت خود را از زن به مرد تغییر داده‌اند. نویسنده روایت‌های شخصی قانع‌کننده سوژه‌هایش را با ظهور تاریخی FTM به عنوان یک مقوله هویتی مرتبط می‌کند. در مصاحبه‌هایی که قلب کتاب را تشکیل می‌دهند، FTMs در مورد مبارزات خود برای تعریف خود و تجربیات متنوع خود صحبت می‌کنند، از فشارهای ناشی از انطباق جنسیتی در نوجوانی گرفته تا اشتباه گرفتن با «لزبین‌های بوچ»، از درمان‌های هورمونی و جراحی تا روابط با خانواده ها، شرکا و آشنایان. داستان آنها در مورد احساس خیانت توسط بدن و گذراندن "بلوغ دوم" واضح و قابل تامل است. در طول مصاحبه‌ها، ادعاهای آزمودنی‌ها مبنی بر داشتن «هویت‌های اصلی مردانه» به‌طور قابل ملاحظه‌ای سازگار است و بنابراین مفروضات ضد ذات‌گرایانه در نظریه‌های کنونی جنسیت، تجسم و هویت را به چالش می‌کشد. روبین از دو روش کلیدی برای تحلیل و تفسیر یافته های خود استفاده می کند. او با تطبیق مفاهیم فوکو از تبارشناسی، بر ساخت اجتماعی مقوله‌ها و هویت‌های جنسیتی تأکید می‌کند. گزارش او از تاریخچه غدد درون ریز و فناوری‌های پزشکی برای تغییر بدن نشان می‌دهد که «شباهت خانوادگی» بین ترنس‌کشوال‌ها و بین‌جنس‌گرایان یک فرض ضروری برای مداخله پزشکی در زندگی FTMs در حال ظهور بود. این کتاب همچنین ظهور تاریخی مقوله ترنس‌جنس‌گرایان FTM را به‌عنوان متمایز از مقوله زن لزبین و «اختلافات مرزی» بر سر هویت بین دو گروه بررسی می‌کند. روبین این رویکرد را با مفاهیم پدیدارشناختی تکمیل می کند که بر اهمیت تجربه زیسته و ظرفیت فرد برای دانش و عمل تأکید می کند. «خودساخته من» که سهم مهمی در چندین زمینه از جمله جامعه شناسی بدن، جنسیت و مردانگی، رشد انسانی و تاریخ علم دارد، برای هر کسی که به طور جدی به معنای مرد بودن و چگونه مرد بودن فکر کرده است، جالب خواهد بود. مرد شدن


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی





نظرات کاربران