ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Rendering for Beginners: Image Synthesis using RenderMan

دانلود کتاب رندر برای مبتدیان: ترکیب تصویر با استفاده از RenderMan

Rendering for Beginners: Image Synthesis using RenderMan

مشخصات کتاب

Rendering for Beginners: Image Synthesis using RenderMan

دسته بندی: ابتدایی
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0240519353, 9781417583706 
ناشر:  
سال نشر: 2004 
تعداد صفحات: 385 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 28 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 52,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب Rendering for Beginners: Image Synthesis using RenderMan به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب رندر برای مبتدیان: ترکیب تصویر با استفاده از RenderMan نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب رندر برای مبتدیان: ترکیب تصویر با استفاده از RenderMan

در نهایت، یک مقدمه غیر فنی برای RenderMan پیکسار که برای هنرمندان نوشته شده است!


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Finally, a non-technical introduction to Pixar's RenderMan written for artists!



فهرست مطالب

Cover......Page 1
Contents......Page 4
Preface......Page 6
1.1 - Artistic rendering......Page 14
1.2 - Computer graphical image synthesis......Page 15
1.3 - Representational styles......Page 18
1.4 - How a renderer works......Page 27
1.5 - Origins of 3D graphics, future directions......Page 36
2.1 - History, origins......Page 38
2.2 - Interface, implementations......Page 40
2.3 - How PRMan works......Page 45
3.2 - Formats for graphics description......Page 52
3.2.2 - SVG......Page 53
3.2.3 - PostScript......Page 55
3.2.4 - Wavefront .obj......Page 60
3.2.5 - Maya .ma......Page 62
3.2.6 - HTML......Page 65
3.3 - RIB structure......Page 66
3.3.2 - Syntax......Page 67
3.3.3 - Commands......Page 74
3.3.4 - Scene structure......Page 79
3.3.5 - External resources......Page 82
3.3.7 - Storage formats......Page 84
3.3.8 - What RIB is not......Page 85
4.2 - Points......Page 86
4.3 - Curves......Page 89
4.4 - Polygons......Page 101
4.5 - Polygonal meshes......Page 107
4.6 - Subdivision surfaces......Page 113
4.7 - Patches......Page 118
4.8 - Spheres......Page 140
4.9 - Cylinders......Page 141
4.11 - Tori......Page 142
4.12 - Hyperboloids......Page 143
4.13 - Paraboloids......Page 144
4.15 - Blobbies......Page 146
4.16 - Constructive Solid Geometry (CSG)......Page 151
4.17 - Procedurals......Page 156
4.18 - Instancing......Page 159
4.19 - Reference geometry......Page 161
4.20 - Handedness, sides......Page 163
5.1 - Coordinate systems......Page 170
5.2 - Translation......Page 171
5.3 - Scale......Page 174
5.4 - Rotation......Page 177
5.5 - Perspective......Page 180
5.6 - Skew......Page 181
5.7 - Rotation, scale......Page 183
5.8 - Translation, scale......Page 187
5.9 - Rotation, translation......Page 190
5.10 - Rotation, scale, translation......Page 196
5.11 - Concatenating transforms......Page 200
5.12 - Transformation hierarchies......Page 204
5.13 - Custom spaces......Page 212
6.1 - Proxy viewpoints......Page 214
6.2 - Camera angles, moves......Page 215
6.3 - Camera artifacts......Page 223
6.4 - Output: frame......Page 232
6.5 - Output: channels......Page 237
6.6 - Fun with cameras......Page 247
7.2 - Image-related controls......Page 252
7.3 - Object-related controls......Page 262
7.4 - REYES-related controls......Page 267
7.5 - Miscellaneous controls......Page 272
8.1 - Introduction......Page 274
8.2 - Using light shaders......Page 277
8.3 - Using other shaders......Page 286
8.4 - The RenderMan Shading Language (RSL)......Page 293
8.5 - Surface shaders......Page 298
8.6 - Displacement shaders......Page 328
8.7 - Light shaders......Page 333
8.8 - Volume shaders......Page 342
8.9 - Imager shaders......Page 346
8.10 - Global illumination......Page 349
8.11 - Non-photoreal rendering......Page 357
8.12 - Wrapup......Page 365
9.1 - Next steps for you......Page 368
9.3 - Future directions for rendering......Page 369
10.1 - Books and papers......Page 374
10.2 - Courses......Page 375
10.4 - Forums......Page 376
10.6 - Miscellaneous......Page 377
Index......Page 378




نظرات کاربران