ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Role-Play and the World as Stage in the Comedia (Liverpool University Press - Liverpool Music Symposium)

دانلود کتاب نقش بازی و جهان به عنوان صحنه در کمدیا (انتشارات دانشگاه لیورپول - سمپوزیوم موسیقی لیورپول)

Role-Play and the World as Stage in the Comedia (Liverpool University Press - Liverpool Music Symposium)

مشخصات کتاب

Role-Play and the World as Stage in the Comedia (Liverpool University Press - Liverpool Music Symposium)

دسته بندی: موسیقی: گیتار
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9780853235484, 0853235589 
ناشر:  
سال نشر: 2002 
تعداد صفحات: 219 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 661 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 56,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 2


در صورت تبدیل فایل کتاب Role-Play and the World as Stage in the Comedia (Liverpool University Press - Liverpool Music Symposium) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب نقش بازی و جهان به عنوان صحنه در کمدیا (انتشارات دانشگاه لیورپول - سمپوزیوم موسیقی لیورپول) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب نقش بازی و جهان به عنوان صحنه در کمدیا (انتشارات دانشگاه لیورپول - سمپوزیوم موسیقی لیورپول)

استعاره theatrum mundi در عصر طلایی معروف بود و اغلب توسط Calder?n در تئاتر مذهبی خود استفاده می شد. با این حال، گزارش کمی از بهره برداری روزمره از ایده جهان به عنوان صحنه در درام جریان اصلی عصر طلایی ارائه شده است. این مطالعه بررسی می‌کند که چگونه و چرا نمایشنامه‌نویسان آن دوره بارها و بارها شخصیت‌هایی را خلق می‌کنند که خود را دراماتیزه می‌کنند، که با اجرای نقش‌های جدید و ابداع طرح‌های جدید در چارچوب بزرگ‌تر نمایشنامه، خود را دوباره اختراع می‌کنند. رواج تکنیک های فرا تئاتر در میان نمایشنامه نویسان عصر طلایی، از جمله لوپه دی وگا، تیرسو د مولینا، کالدر د لا بارکا و گیل د کاسترو، جذابیت ایفای نقش و پیامدهای آن را آشکار می کند. تاکر استدلال می‌کند که در کمدی، این نمایشنامه‌نویسان نقش‌آفرینی را وسیله‌ای می‌دانستند که از طریق آن می‌توانستند درباره جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کردند نظر بدهند و از آن انتقاد کنند، و او درامی را آشکار می‌کند که بسیار کمتر از آنچه قبلاً از وضعیت اجتماعی موجود در عصر طلایی اسپانیا حمایت می‌کند. به طور سنتی تصور می شود که چنین است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The theatrum mundi metaphor was well-known in the Golden Age, and was often employed, notably by Calder?n in his religious theatre. However, little account has been given of the everyday exploitation of the idea of the world as stage in the mainstream drama of the Golden Age. This study examines how and why playwrights of the period time and again created characters who dramatize themselves, who re-invent themselves by performing new roles and inventing new plots within the larger frame of the play. The prevalence of metatheatrical techniques among Golden Age dramatists, including Lope de Vega, Tirso de Molina, Calder?n de la Barca and Guill?n de Castro, reveals a fascination with role-playing and its implications. Thacker argues that in comedy, these playwrights saw role-playing as a means by which they could comment on and criticize the society in which they lived, and he reveals a drama far less supportive of the social status quo in Golden Age Spain than has been traditionally thought to be the case.





نظرات کاربران