ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The point is to change it : poetry and criticism in the continuing present

دانلود کتاب نکته تغییر آن است: شعر و نقد در زمان حال

The point is to change it : poetry and criticism in the continuing present

مشخصات کتاب

The point is to change it : poetry and criticism in the continuing present

ویرایش: 1st Edition 
نویسندگان:   
سری: Modern and contemporary poetics 
ISBN (شابک) : 0817315519, 0817381449 
ناشر: University of Alabama Press 
سال نشر: 2007 
تعداد صفحات: 266 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 56,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب نکته تغییر آن است: شعر و نقد در زمان حال: شعر آمریکایی -- قرن بیستم -- تاریخ و نقد. شعر تجربی، آمریکایی -- تاریخ و نقد. مدرنیسم (ادبیات) شعر. انتقاد. شعر آمریکایی نقد ادبی -- شعر. شعر تجربی، آمریکایی. لیریک. ایالات متحده آمریکا.



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 18


در صورت تبدیل فایل کتاب The point is to change it : poetry and criticism in the continuing present به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب نکته تغییر آن است: شعر و نقد در زمان حال نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب نکته تغییر آن است: شعر و نقد در زمان حال



یک منتقد برجسته مرزهای شعر معاصر را ترسیم می‌کند.

در این کتاب، جروم مک‌گان استدلال می‌کند که نوشتن زبان‌محور معاصر متضمن تغییر قابل‌توجهی در شیوه است. ما از یک سو به سنت شعری خود و از سوی دیگر به آینده نقد می اندیشیم. او بر والتر بنجامین و گرترود استاین به عنوان منابع فکری مهم تمرکز می‌کند، زیرا هر دو تاریخ شعر را بحرانی از زمان حال می‌دانند تا میراثی از گذشته. بحران به عنوان یک نقص شاعرانه در فرهنگ معاصر ظاهر می شود، جایی که ارزش های سیاست و اخلاق در ابتدا مهم تر از ارزش های زیبایی شناختی ارزیابی می شوند. مک گان برای ارتباط بنیادی بعد زیبایی شناختی و ارتباط معاصر آثار فرهنگی گذشته بحث می کند.

مک گان در بررسی شعر معاصر از چندین دسته بندی گسترده عبور می کند، از جمله راه هایی که شعر باید انتزاعی باشد. ، تغییر دهید و لذت بدهید. نویسنده از منابعی از اشعار بروس اندروز و رابرت دانکن گرفته تا کارتون های لونی تونز استفاده می کند. مک گان معتقد است که حرکت تجربی در شعر معاصر، سیگنالی اضطراری برای خوانندگان و منتقدان است، به همان اندازه که برای نویسندگان و شاعران است، سیگنالی که ما را به بازنگری در زیبایی شناسی نقد فرا می خواند. تقريباً دويست سال است كه تفسير آثار ادبي تحت سلطه مدلهاي روشنگري - مقاله تشريحي و تك نگاري - بوده است. با ظهور رسانه های جدید، به ویژه فرهنگ دیجیتال، محدودیت های این مدل ها به طور فزاینده ای آشکار شده است.

نکته تغییر آن است روش های انتقادی جایگزین را بررسی می کند و فراخوانی قدرتمند ارائه می کند. برای فرار از محدودیت‌های مدل‌های آکادمیک به ارث رسیده، شیوه‌های تحقیق خود را دوباره ابداع کنیم. هدف این فرآیند گسترش شکاف‌های موجود یا ایجاد شکاف‌های جدید است، زیرا همانطور که مک گان از طریق اشعار لئونارد کوهن اشاره می‌کند، \"نور به این ترتیب وارد می‌شود\"


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

A preeminent critic maps the frontier of contemporary poetry.

In this book, Jerome McGann argues that contemporary language-oriented writing implies a marked change in the way we think about our poetic tradition on one hand and in the future of criticism on the other. He focuses on Walter Benjamin and Gertrude Stein as important intellectual resources because both see the history of poetry as a crisis of the present rather than as a legacy of the past. The crisis appears as a poetic deficit in contemporary culture, where values of politics and morality are judged prima facie more important than aesthetic values. McGann argues for the fundamental relevance of the aesthetic dimension and the contemporary relevance of cultural works of the past.

McGann moves through several broad categories in his examination of contemporary poetry, including the ways in which poetry must be abstract, change, and give pleasure. The author draws on sources ranging from the poetry of Bruce Andrews and Robert Duncan to Looney Tunes cartoons. The experimental move in contemporary poetry, McGann contends, is an emergency signal for readers and critics as much as it is for writers and poets, a signal that calls us to rethink the aesthetics of criticism. The interpretation of literary works has been dominated by enlightenment models—the expository essay and monograph—for almost two hundred years. With the emergence of new media, especially digital culture, the limitations of those models have grown increasingly apparent.

The Point Is To Change It explores alternative critical methods and provides a powerful call to reinvent our modes of investigation in order to escape the limitations of our inherited academic models. The goal of this process is to widen existing cracks or create new ones because, as McGann points out via the lyrics of Leonard Cohen, "That's how the light gets in."



فهرست مطالب

Content: Philological investigations --
Truth in the body of falsehood --
The alphabet, spelt from Silliman's leaves --
The apparatus of loss : Bruce Andrews writing --
Art and error, with special thanks to the poetry of Robert Duncan --
Private enigmas and critical functions, with special thanks to the poetry of Charles Bernstein --
From Sight to Shenandoah --
Marxism, romanticism, postmodernism : an American case history --
Looney tunes and unheard melodies : an Oulipian colonescapade, with a critique of "The great-ape love song corpus" and its lexicon --
The evidence of things not seen : a play --
Ivanhoe : a playful portrait --
Modernity and complicity : a conversation with Johanna Drucker.




نظرات کاربران