دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
دسته بندی: روانشناسی ویرایش: نویسندگان: Osho سری: ISBN (شابک) : 393636088X, 9783936360882 ناشر: سال نشر: 2002 تعداد صفحات: 102 زبان: German فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 1 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Jenseits der Grenzen des Verstandes: Das Märchen von der Psychologie به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب فراتر از محدودیت های ذهن: داستان روانشناسی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
متون گردآوری شده در اینجا از آثار گسترده اوشو (1931-1990، سابقاً باگوان شری راجنیش) همگی حول امکان بهینه جستجوی معنوی می چرخند. اوشو برخلاف روانشناسی/رواندرمانی سرمحور «غربی» راه بهظاهر درست را توصیف میکند: روشنگری از قدرت درک فکری ناشی نمیشود، بلکه از تجربه وجودی خود فرد ناشی میشود که میتواند به صورت مراقبه توسعه یابد. - اگر نیاز بیشتری به هماهنگی با افکار رهبر معنوی وجود دارد، همچنین علاوه بر مجموعه اوشو در مورد «روانشناسی باطنی» (شناسه 29/92). (3)
Die hier zusammengetragenen Texte aus dem umfangreichen Oeuvre Oshos (1931-1990, vormals Bhagwan Shree Rajneesh) kreisen alle um die optimale Möglichkeit der spirituellen Suche. In Abhebung von der "westlichen", kopforientierten Psychologie/Psychotherapie beschreibt Osho den vermeintlich richtigen Weg: nicht aus der Kraft intellektuellen Verständnisses, sondern aus der ureigenen, meditativ zu erschließenden existentiellen Erfahrung resultiere die Erleuchtung. - Bei weiterem Bedarf zur Einstimmung in das Gedankengut des spirituellen Führers, auch neben der Sammlung Oshos über "Esoterische Psychologie" (ID 29/92). (3)