ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Coordinating mathematics across the primary school

دانلود کتاب هماهنگی ریاضیات در سراسر دبستان

Coordinating mathematics across the primary school

مشخصات کتاب

Coordinating mathematics across the primary school

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: Subject leader's handbooks.; Primary subject manager's handbooks series 
ISBN (شابک) : 9780203486467, 9780585464688 
ناشر: Falmer Press 
سال نشر: 1998 
تعداد صفحات: 251 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 50,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 2


در صورت تبدیل فایل کتاب Coordinating mathematics across the primary school به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب هماهنگی ریاضیات در سراسر دبستان نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی



فهرست مطالب

Book Cover......Page 1
Title......Page 4
Contents......Page 5
List of figures......Page 10
Acknowledgments......Page 11
Series editor\'s preface......Page 12
Introduction......Page 16
The background......Page 20
Three broad stages of role development......Page 26
Managing the curriculum content......Page 50
The National Curriculum content areas......Page 68
A broad view of mathematics......Page 84
Teaching and learning mathematics......Page 90
Parents and mathematics......Page 105
Professional development......Page 110
Recent changes......Page 140
A successful maths programme for children......Page 148
Developments in curriculum planning......Page 164
Developing a policy for mathematics......Page 169
Long-term planning......Page 179
Medium-term planning......Page 188
Short-term planning......Page 201
Monitoring the planning......Page 205
Assessment......Page 214
Managing resources......Page 228
Useful contacts......Page 239
References......Page 244
Index......Page 247




نظرات کاربران