ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Knowing What Students Know: The Science and Design of Educational Assessment

دانلود کتاب دانستن آنچه دانش آموزان می دانند: علم و طراحی ارزشیابی آموزشی

Knowing What Students Know: The Science and Design of Educational Assessment

مشخصات کتاب

Knowing What Students Know: The Science and Design of Educational Assessment

دسته بندی: آموزشی
ویرایش:  
نویسندگان: , , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 0309072727, 9780309512381 
ناشر:  
سال نشر: 2001 
تعداد صفحات: 383 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 6 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 40,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب Knowing What Students Know: The Science and Design of Educational Assessment به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب دانستن آنچه دانش آموزان می دانند: علم و طراحی ارزشیابی آموزشی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی



فهرست مطالب

Knowing what Students Know......Page 2
Preface......Page 5
Contents......Page 7
Executive Summary......Page 10
Rethinking the Foundations of Assessment......Page 24
The Nature of Assessment and Reasoning from Evidence......Page 44
The Scientific Foundations of Assessment......Page 62
Advances in the Sciences of Thinking and Learning......Page 65
Contributions of Measurement and Statistical Modeling to Assessment......Page 117
Assessment Design and Use: Principles, Practices, and Future Directions......Page 179
Implications of the New Foundations for Assessment Design......Page 182
Assessment in Practice......Page 226
Information Technologies: Opportunities for Advancing Educational Assessment......Page 266
Conclusion......Page 295
Implications and Recommendations for Research, Policy, and Practice......Page 296
References......Page 320
Biographical Sketches......Page 353
Index......Page 354




نظرات کاربران