ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Reinventing The University: Literacies and Legitimacy in the Postmodern Academy

دانلود کتاب اختراع مجدد دانشگاه: سواد و مشروعیت در آکادمی پست مدرن

Reinventing The University: Literacies and Legitimacy in the Postmodern Academy

مشخصات کتاب

Reinventing The University: Literacies and Legitimacy in the Postmodern Academy

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0874214092, 9780874214710 
ناشر: Utah State University Press 
سال نشر: 2001 
تعداد صفحات: 277 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 33,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب Reinventing The University: Literacies and Legitimacy in the Postmodern Academy به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب اختراع مجدد دانشگاه: سواد و مشروعیت در آکادمی پست مدرن نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب اختراع مجدد دانشگاه: سواد و مشروعیت در آکادمی پست مدرن

کریستوفر شرودر تقریباً هیچ زمانی را صرف بحث در مورد مقاله معروف دیوید بارتولوم نمی‌کند، اما در سرتاسر کتاب اختراع مجدد دانشگاه، او رویکردی را برای آموزش ترکیب‌بندی ارائه می‌کند که با سنتی که مقاله به نمایش درآمده است، در تضاد است. از سوی دیگر، رویکرد او با عناصر آموزشی نظریه پردازانی مانند برلین، بیزل و شور نیز در تضاد است. شرودر استدلال می‌کند که برای دانش‌آموزان، بی‌ثباتی پست مدرن در سواد و معنا به پرسشی درباره مشروعیت گفتمان جاری آموزش تبدیل شده است. شرودر متعهد است که به طور مشترک با دانش‌آموزان سواد بسازد و از این طریق دانش‌آموزان را به تعامل عمیق‌تر با آموزش و جامعه برساند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Christopher Schroeder spends almost no time disputing David Bartholomae's famous essay, but throughout ReInventing the University, he elaborates an approach to teaching composition that is at odds with the tradition that essay has come to represent. On the other hand, his approach is also at odds with elements of the pedagogies of such theorists as Berlin, Bizzell, and Shor. Schroeder argues that, for students, postmodern instability in literacy and meaning has become a question of the legitimacy of current discourse of education. Schroeder is committed, then, to constructing literacies jointly with students and by so doing to bringing students to engage more deeply with education and society.





نظرات کاربران