ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Relevance: Communication and Cognition

دانلود کتاب ارتباط: ارتباط و شناخت

Relevance: Communication and Cognition

مشخصات کتاب

Relevance: Communication and Cognition

دسته بندی: ارتباطات
ویرایش: 2 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0631198784, 9780631198789 
ناشر: Wiley-Blackwell 
سال نشر: 1996 
تعداد صفحات: 168 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 16 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 43,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 18


در صورت تبدیل فایل کتاب Relevance: Communication and Cognition به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب ارتباط: ارتباط و شناخت نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب ارتباط: ارتباط و شناخت

Relevance که اولین بار در سال 1986 منتشر شد، به عنوان یکی از مهم ترین و تأثیرگذارترین کتاب های دهه در ضمیمه آموزشی عالی تایمز نامگذاری شد. این ویرایش اصلاح شده شامل یک مقدمه جدید است که تحولات نظریه ربط را از سال 1986 نشان می دهد، در مورد انتقادات جدی تر از این نظریه بحث می کند، و تجدید نظرها یا بسط های احتمالی را پیش بینی می کند. این کتاب به دنبال پایه گذاری یک نظریه یکپارچه علوم شناختی است. نویسندگان استدلال می‌کنند که شناخت انسان هدفی دارد: ما فقط به اطلاعاتی توجه می‌کنیم که به نظر ما مرتبط است. برقراری ارتباط به معنای جلب توجه کسی است و از این رو به معنای مرتبط بودن اطلاعات ارسال شده است. بنابراین، یک ویژگی واحد - مربوط به عنوان کلید ارتباط و شناخت انسانی دیده می شود. دومین ویژگی مهم کتاب رویکرد آن به مطالعه استدلال است. نقش اطلاعات زمینه‌ای یا زمینه‌ای را در استنتاج خودبه‌خود روشن می‌کند و نشان می‌دهد که فرآیندهای استنتاج غیر نمایشی را می‌توان به‌عنوان شکلی از حدس‌زنی‌های محدود و مناسب تحلیل کرد. این به طور مستقیم ادعاهای اخیر را به چالش می کشد که فرآیندهای فکری مرکزی انسان احتمالاً برای مدتی در آینده یک راز باقی می ماند. ثالثاً، نویسندگان بینش جدیدی را در مورد زبان و ادبیات ارائه می‌دهند و دیدگاه فعلی را در مورد ماهیت و اهداف درک کلامی، و به ویژه در مورد استعاره، کنایه، سبک، کنش‌های گفتاری، پیش‌فرض و دلالت تجدید نظر می‌کنند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Relevance, first published in 1986, was named as one of the most important and influential books of the decade in the Times Higher Educational Supplement. This revised edition includes a new Preface outlining developments in Relevance Theory since 1986, discussing the more serious criticisms of the theory, and envisaging possible revisions or extensions. The book sets out to lay the foundation for a unified theory of cognitive science. The authors argue than human cognition has a goal: we pay attention only to information which seems to us relevant. To communicate is to claim someone's attention, and hence to imply that the information communicated is relevant. Thus, a single property - relevance is seen as the key to human communication and cognition. A second important feature of the book is its approach to the study of reasoning. It elucidates the role of background or contextual information in spontaneous inference, and shows that non-demonstrative inference processes can be fruitfully analysed as a form of suitably constrained guesswork. It directly challenges recent claims that human central thought processes are likely to remain a mystery for some time to come. Thirdly, the authors offer new insight into language and literature, radically revising current view on the nature and goals of verbal comprehension, and in particular on metaphor, irony, style, speech acts, presupposition and implicature.



فهرست مطالب

Cover......Page 1
Title......Page 2
Contents......Page 4
Preface to Second Edition......Page 6
List of symbols......Page 8
1. Communication......Page 9
1 The code model and the semiotic approach to communication......Page 11
2 Decoding and inference in verbal comprehension......Page 17
3 The mutual-knowledge hypothesis......Page 23
4. Grice's approach to 'meaning' and communication......Page 29
5 Should the code model and the inferential model be amalgamated?......Page 32
6 Problems of definition......Page 36
7 Problems of explanation: Grice's theory of conversation......Page 39
8 Cognitive environments and mutual manifestness......Page 46
9. Relevance and ostension......Page 54
10 Ostensive-inferential communication......Page 58
11 The informative intention......Page 62
12 The communicative intention......Page 68
1 Non-demonstrative inference......Page 73
2 Logical forms, propositional attitudes and factual assumptions......Page 79
3 Strength of assumptions......Page 83
4 Deductive rules and concepts......Page 91
5 The deductive device......Page 101
6 Some types of deduction......Page 111
7 Contextual effects: the role of deductionin non-demonstrative inference......Page 116
1 Conditions for relevance......Page 126
2 Degrees of relevance: effect and effort......Page 131
3 Is the context given or chosen?......Page 140
4 A choice of contexts......Page 145
5 Relevance to an individual......Page 150
6 The relevance of phenomena and stimuli......Page 159
7 The principle of relevance......Page 163
8 How relevance theory explains ostensive-inferential communication......Page 171
1 Language and communication......Page 180
2 Verbal communication, explicatures and implicatures......Page 184
3 The identification of propositional form......Page 191
4 The identification of implicatures......Page 201
5 Propositional form and style: presuppositional effects......Page 210
6 Implicatures and style: poetic effects......Page 225
7 Descriptive and interpretive dimensions of language use......Page 232
8 Literalness and metaphor......Page 239
9 Echoic utterances and irony......Page 245
10 Speech acts......Page 251
2 Developments......Page 263
3 Revisions......Page 268
CHAPTER 1 COMMUNICATION......Page 288
CHAPTER 2 INFERENCE......Page 291
CHAPTER 4 ASPECTS OF VERBAL COMMUNICATION......Page 294
CHAPTER 2 INFERENCE......Page 299
CHAPTER 4 ASPECTS OF VERBAL COMMUNICATION......Page 300
Notes to Postface......Page 301
Bibliography......Page 305
Index......Page 326




نظرات کاربران