ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب New Orleans Sketches

دانلود کتاب طرح های نیواورلئان

New Orleans Sketches

مشخصات کتاب

New Orleans Sketches

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1578064716, 9781578064717 
ناشر:  
سال نشر: 2002 
تعداد صفحات: 174 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 6 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 33,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب New Orleans Sketches به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب طرح های نیواورلئان نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب طرح های نیواورلئان

در سال 1925 ویلیام فاکنر حرفه نویسندگی حرفه ای خود را در حالی که در محله فرانسوی نیواورلئان زندگی می کرد به طور جدی آغاز کرد. او یک جلد شعر (The Marble Faun) منتشر کرده بود، چند نقد کتاب نوشته بود، و طرح هایی را به روزنامه دانشجویی دانشگاه می سی سی پی ارائه کرده بود. او مدتی را در نیروی هوایی سلطنتی کانادا خدمت کرده بود و در حین کار در یک کتابفروشی نیوهیون با همسر نویسنده شروود اندرسون آشنا شد. فاکنر در شش ماه اول اقامت خود در نیواورلئان، جایی که اندرسون ها در آن زندگی می کردند، تلاش اولیه خود را برای نوشتن داستان های جدی انجام داد. در اینجا در یک جلد قطعاتی است که او در محله فرانسوی نوشته است. اینها به صورت محلی در Times-Picayune و در Double Dealer منتشر شد. قطعات موجود در طرح‌های نیواورلئان دانه‌هایی را پخش می‌کنند که در آثار بعدی ریشه خواهند داشت. این طرح‌ها و داستان‌ها در مضامین و نقوش خود، بینش و سبک شخصی شدیدی را نشان می‌دهند که ویژگی داستان‌های بالغ فاکنر است. از آنجایی که طرح‌های او با آیین‌های مذهبی مسیحی مشابهت می‌کنند و این شخصیت‌ها را پسری احمق شبیه بنجی کامپسون به تصویر می‌کشند، شواهدی از پیچیدگی ادبی اولیه او آشکار می‌شود. در ستایش طرح‌های نیواورلئان، آلفرد کازین در نقد کتاب نیویورک تایمز نوشت: «نکته جالب برای ما که می‌توانیم در این کتاب ببینیم طرح کلی نویسنده فاکنر قرار بود تبدیل شود، این است که او قبل از انتشار اولین کتاب خود، رمان او قبلاً مضامین اصلی خاصی را در کار خود تعیین کرده بود." کارول کالینز در مقدمه‌ی بی‌نظیر خود، اغلب آن را «آگاه‌ترین منتقد فاکنر» می‌نامد، و دوره‌ای را که طرح‌ها به‌عنوان زمانی که فاکنر در حال گذار از شاعر به رمان‌نویس بود، نوشته می‌شد، روشن می‌کند. پل انگل در شیکاگو تریبون نوشت: "برای خواننده فاکنر، این کتاب ضروری است. مقدمه درخشان آن... سرشار از اطلاعات مفید... و بینش های خوب است." بورس کتاب (لندن) می‌گوید: «ما چیزی بیشتر از یک نگاه اجمالی به ذهن یک نابغه جوان به دست می‌آوریم که قدرت خود را در برابر یک محیط نسبتاً بی‌تفاوت نشان می‌دهد». "مقدمه طولانی... باید به عنوان یک کمک ادبی عمده به دانش ما از یک نویسنده برجسته رتبه بندی شود: شاید بزرگترین در زمان ما."


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

In 1925 William Faulkner began his professional writing career in earnest while living in the French Quarter of New Orleans. He had published a volume of poetry (The Marble Faun), had written a few book reviews, and had contributed sketches to the University of Mississippi student newspaper. He had served a stint in the Royal Canadian Air Corps and while working in a New Haven bookstore had become acquainted with the wife of the writer Sherwood Anderson. In his first six months in New Orleans, where the Andersons were living, Faulkner made his initial foray into serious fiction writing. Here in one volume are the pieces he wrote while in the French Quarter. These were published locally in the Times-Picayune and in the Double Dealer. The pieces in New Orleans Sketches broadcast seeds that would take root in later works. In their themes and motifs these sketches and stories foreshadow the intense personal vision and style that would characterize Faulkner's mature fiction. As his sketches take on parallels with Christian liturgy and as they portray such characters as an idiot boy similar to Benjy Compson, they reveal evidence of his early literary sophistication. In praise of New Orleans Sketches, Alfred Kazin wrote in the New York Times Book Review that "the interesting thing for us now, who can see in this book the outline of the writer Faulkner was to become, is that before he had published his first novel he had already determined certain main themes in his work." In his trailblazing introduction, Carvel Collins often called "Faulkner's best-informed critic," illuminates the period when the sketches were written as the time that Faulkner was making the transition from poet to novelist. "For the reader of Faulkner," Paul Engle wrote in the Chicago Tribune, "the book is indispensable. Its brilliant introduction . . . is full both of helpful information . . . and of fine insights." "We gain something more than a glimpse of the mind of a young genius asserting his power against a partially indifferent environment," states the Book Exchange (London). "The long introduction . . . must rank as a major literary contribution to our knowledge of an outstanding writer: perhaps the greatest of our times."





نظرات کاربران