ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Protein Kinase Protocols

دانلود کتاب پروتکل پروتئین کیناز

Protein Kinase Protocols

مشخصات کتاب

Protein Kinase Protocols

دسته بندی: بیوتکنولوژی
ویرایش: 1st 
نویسندگان:   
سری: Methods in Molecular Biology 
ISBN (شابک) : 9780896037007, 0896037002 
ناشر: Humana Press 
سال نشر: 2001 
تعداد صفحات: 351 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 60,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب Protein Kinase Protocols به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب پروتکل پروتئین کیناز نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب پروتکل پروتئین کیناز

در پروتکل‌های پروتئین کیناز، گروهی از محققان آزمایشگاهی بسیار ماهر، هر دو روش اساسی و پیچیده‌تر را برای تجزیه و تحلیل آبشارهای سیگنالینگ با واسطه کیناز، با تأکید بر شناسایی پروتئین‌ها بر اساس روابط تعاملی آنها و تجزیه و تحلیل ویژگی‌های عملکردی آن‌ها، توصیف می‌کنند. این تکنیک‌های تکرارپذیر که با جزئیات گام به گام شرح داده شده‌اند، به تازه‌کاران دسترسی سریع به یک زمینه پیچیده و محققان با تجربه‌تر بسیاری از ترفندهای جدید و صرفه‌جویی در زمان را ارائه می‌دهند. تاکید بر مراحل فنی حیاتی است که اغلب از روش های منتشر شده در ادبیات اولیه حذف می شوند. پروتکل های پروتئین کیناز که در طیف وسیعی از تکنیک ها و جزئیات کامل برای کمک به اطمینان از موفقیت آزمایشی است، ابزارهای قدرتمندی را برای محققان تازه کار و با تجربه برای درک نقش عملکردی پروتئین کینازهای خاص در آبشارهای سیگنالینگ و برای شناسایی و ارزیابی اهداف درمانی جدید ارائه می دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

In Protein Kinase Protocols, a panel of highly skilled laboratory investigators describe both basic and more sophisticated methods for the analysis of kinase-mediated signaling cascades, with emphasis on the identification of proteins according to their interactive relationships and the analysis of their functional properties. Described in step-by-step detail, these readily reproducible techniques offer novices quick access to a complicated field, and more experienced investigators many novel and time-saving ploys. Emphasis is given to critical technical steps that are often omitted from methods published in the primary literature. Broad in its range of techniques and thoroughly detailed to help ensure experimental success, Protein Kinase Protocols offers both novice and experienced investigators powerful tools for understanding the functional roles of specific protein kinases within signaling cascades and for identification and evaluation of novel therapeutic targets.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xi
Back Matter....Pages 1-20
....Pages 21-37




نظرات کاربران