ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Holocaust Representation: Art within the Limits of History and Ethics

دانلود کتاب بازنمایی هولوکاست: هنر در محدوده تاریخ و اخلاق

Holocaust Representation: Art within the Limits of History and Ethics

مشخصات کتاب

Holocaust Representation: Art within the Limits of History and Ethics

دسته بندی: تاریخ
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0801864151, 9780801876363 
ناشر:  
سال نشر: 2000 
تعداد صفحات: 193 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 48,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 12


در صورت تبدیل فایل کتاب Holocaust Representation: Art within the Limits of History and Ethics به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب بازنمایی هولوکاست: هنر در محدوده تاریخ و اخلاق نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب بازنمایی هولوکاست: هنر در محدوده تاریخ و اخلاق

از زمان حمله تئودور آدورنو به سرودن شعر «پس از آشویتس»، هنرمندان و نظریه پردازان با مشکل آشتی دادن عظمت اخلاقی نسل کشی نازی ها با جستجوی هنرمند برای آزادی خلاق مواجه شده اند. برل لانگ در بازنمایی هولوکاست به رابطه بین اخلاق و هنر در چارچوب بحث های معاصر هولوکاست می پردازد. آیا وسایل یا ژانرهای زیبایی شناختی خاصی برای هولوکاست «خارج از محدوده» هستند؟ تا چه حد هنرمندان باید توسط "واقعیت" تاریخ محدود شوند - و آیا هولوکاست در طرح این مشکلات بازنمایی منحصر به فرد است؟ لانگ استدلال می کند که پویایی بین فرم هنری و محتوا عموماً شدیدتر است، زمانی که موضوع هنر وزن اخلاقی رویدادی مانند هولوکاست را داشته باشد. از آنجایی که نویسندگان به فراتر از قراردادهای استاندارد برای ارائه ابزارهای مناسب‌تر می‌رسند، نوشته‌های هولوکاست اغلب ژانرها را تار می‌کنند. همین انگیزه در ادعاهای مکرر اصالت تاریخی و همچنین هنری خود را نشان می دهد. درگیری‌های اخیر درباره وضعیت حقیقت «خاطرات» بنجامین ویلکومیرسکی و فانتزی کمیک فیلم زندگی زیباست روبرتو بنینی. لانگ بازنمایی هولوکاست را با ترکیبی از محدودیت‌های اخلاقی و تاریخی محدود می‌داند. از آنجایی که هنری که چنین محدودیت‌هایی را نقض می‌کند، اغلب در احساسات یا ملودرام، کلیشه یا کیچ فرو می‌رود، زمانی که موضوع آن عظمت اخلاقی باشد، این امر بیش از پیش قابل اعتراض می‌شود. در نهایت، تمام بازنمایی های هولوکاست باید با این آزمون روبرو شوند که آیا مرجع آن با سکوت واقعی تر بیان نمی شود - یعنی با فقدان بازنمایی.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Since Theodor Adorno's attack on the writing of poetry "after Auschwitz," artists and theorists have faced the problem of reconciling the moral enormity of the Nazi genocide with the artist's search for creative freedom. In Holocaust Representation, Berel Lang addresses the relation between ethics and art in the context of contemporary discussions of the Holocaust. Are certain aesthetic means or genres "out of bounds" for the Holocaust? To what extent should artists be constrained by the "actuality" of history--and is the Holocaust unique in raising these problems of representation? The dynamics between artistic form and content generally hold even more intensely, Lang argues, when art's subject has the moral weight of an event like the Holocaust. As authors reach beyond the standard conventions for more adequate means of representation, Holocaust writings frequently display a blurring of genres. The same impulse manifests itself in repeated claims of historical as well as artistic authenticity. Informing Lang's discussion are the recent conflicts about the truth-status of Benjamin Wilkomirski's "memoir" Fragments and the comic fantasy of Roberto Benigni's film Life Is Beautiful. Lang views Holocaust representation as limited by a combination of ethical and historical constraints. As art that violates such constraints often lapses into sentimentality or melodrama, clich or kitsch, this becomes all the more objectionable when its subject is moral enormity. At an extreme, all Holocaust representation must face the test of whether its referent would not be more authentically expressed by silence--that is, by the absence of representation.





نظرات کاربران