ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Get Ahead by Going Abroad: A Woman's Guide to Fast-track Career Success

دانلود کتاب با رفتن به خارج از کشور پیش بروید: راهنمای زنان برای موفقیت شغلی سریع

Get Ahead by Going Abroad: A Woman's Guide to Fast-track Career Success

مشخصات کتاب

Get Ahead by Going Abroad: A Woman's Guide to Fast-track Career Success

ویرایش: 1 
نویسندگان: ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 0061340537, 9780061495090 
ناشر:  
سال نشر: 2007 
تعداد صفحات: 256 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 730 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 31,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب Get Ahead by Going Abroad: A Woman's Guide to Fast-track Career Success به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب با رفتن به خارج از کشور پیش بروید: راهنمای زنان برای موفقیت شغلی سریع نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب با رفتن به خارج از کشور پیش بروید: راهنمای زنان برای موفقیت شغلی سریع

همانطور که شرکت‌ها فعالیت‌های بین‌المللی خود را گسترش می‌دهند، زنان باهوشی که برای دنبال کردن فرصت‌های خارج از کشور آماده هستند، می‌توانند به طور چشمگیری سرعت شغلی خود را افزایش دهند، از پروژه‌های برجسته، ترفیع‌های بزرگ‌تر و پاداش‌های مالی چشمگیر لذت ببرند. با رفتن به خارج از کشور پیش بروید، منبعی است که نشان می دهد چگونه زنان، مجرد یا متاهل، می توانند از این روند برای به نمایش گذاشتن مهارت های خود استفاده کنند و به سرعت طبق شرایط خود پیشرفت کنند. این کتاب توسط دو زن نوشته شده است که این کار را با موفقیت بزرگ انجام دادند، این کتاب مملو از حکایات صریح و آموزنده و نمونه هایی از تجربیات خود و دیگران و راهنمایی های گام به گام برای تضمین و موفقیت در یک موقعیت بین المللی است. یتمن و بردان نشان می‌دهند که چگونه زنان در هر سطحی می‌توانند از یک پست در خارج از کشور سود ببرند: متخصصان جوانی که به دنبال بیرون رفتن از مجموعه هستند، زنان میانسال علاقه‌مند به چالش‌های جدید با افزایش مسئولیت، یا مدیران ارشدی که به دنبال موقعیت‌هایی در مدیریت اجرایی هستند. با رفتن به خارج از کشور پیش بروید، به شما کمک می‌کند جلوتر، سریع‌تر بروید و در طول مسیر از آن لذت ببرید. این راهبردهایی را به شما می دهد تا بتوانید ماموریت خود را انجام دهید، در کار پیشرفت کنید و از سبک زندگی در خارج از کشور لذت ببرید.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

As companies expand their international operations, smart women who are prepared to pursue opportunities overseas can dramatically accelerate their careers, enjoying high-profile projects, bigger promotions, and impressive financial rewards. Get Ahead by Going Abroad is the go-to resource that reveals how women, single or married, can leverage this trend to showcase their skills and move up quickly on their own terms. Written by two women who did so with huge success, the book is packed with candid, instructive anecdotes and examples from their own and others' experiences, and step-by-step guidance for securing and succeeding in an international position. Yeatman and Berdan show how women at every level can benefit from an overseas posting: young professionals seeking to break out from the pack, mid-career women interested in new challenges with increased responsibility, or senior executives in pursuit of positions in executive management. Get Ahead by Going Abroad helps you get further, faster—and have fun along the way. It gives you the strategies to land the assignment, thrive in the job, and enjoy the lifestyle abroad.





نظرات کاربران