ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Artists' impressions in architectural design

دانلود کتاب برداشت هنرمندان در طراحی معماری

Artists' impressions in architectural design

مشخصات کتاب

Artists' impressions in architectural design

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0419262008, 9780419236009 
ناشر: Spon Press 
سال نشر: 2002 
تعداد صفحات: 287 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 11 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 50,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب Artists' impressions in architectural design به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب برداشت هنرمندان در طراحی معماری نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب برداشت هنرمندان در طراحی معماری

تأثیر هنرمندان در طراحی معماری روش‌هایی را تجزیه و تحلیل می‌کند که در آن معماران طرح‌های خود را برای مشتریان و عموم، چه از لحاظ تاریخی و چه معاصر، ارائه کرده‌اند. دوره ای از قرن پانزدهم تا بیست و یکم را در بر می گیرد. معماران با تغییر آشنا شده اند. گذر زمان سبک‌های جدید و احیاشده معماری و ابزارها و تکنیک‌های ابداعی برای بازنمایی آن‌ها را به همراه داشته است. نتیجه این است که در حالی که برخی از روش ها نمایی از مفهوم معمار برای یک ساختمان را نشان می دهند، برخی دیگر تجربه تقریبا واقعی از معماری مورد نظر را ارائه می دهند. این کتاب مطالعه کمیاب و ارزشمندی را ارائه می‌کند که در آن تحولات فن‌آوری هیجان‌انگیز امروزی در چارچوب میراث غنی گذشته قرار می‌گیرد. این فرصتی را برای یادگیری نحوه انتخاب معماران برای ارائه ایده های خود ارائه می دهد. نویسندگان جرات دارند نگاهی اجمالی به آینده داشته باشند و امیدواریم اطمینانی برای فردا ارائه دهند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Artists' Impressions in Architectural Design analyses the ways in which architects have presented their designs for clients and the public, both historically and contemporarily. It spans a period from the fifteenth to the twenty-first century. Architects have become familiar with change. The passage of time has brought with it new and revived styles of architecture, as well as innovative tools and techniques for their representation. The result is that while some methods show a view of the architect's concept for a building, others offer an almost real experience of the intended architecture. This book provides a rare and valuable study in which the exciting technological developments of today are placed in context with the rich heritage of the past. It offers an opportunity to learn how architects have chosen to represent their ideas. The authors dare to glimpse into the future and hopefully offer some reassurance for tomorrow.





نظرات کاربران