ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Making Media Content: The Influence of Constituency Groups on Mass Media (Lea's Communication Series)

دانلود کتاب ساخت محتوای رسانه ای: تأثیر گروه های حوزه بر رسانه های جمعی (مجموعه های ارتباطی لی)

Making Media Content: The Influence of Constituency Groups on Mass Media (Lea's Communication Series)

مشخصات کتاب

Making Media Content: The Influence of Constituency Groups on Mass Media (Lea's Communication Series)

دسته بندی: جبر
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0805847480, 9781410613844 
ناشر:  
سال نشر: 2005 
تعداد صفحات: 249 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 45,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب Making Media Content: The Influence of Constituency Groups on Mass Media (Lea's Communication Series) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب ساخت محتوای رسانه ای: تأثیر گروه های حوزه بر رسانه های جمعی (مجموعه های ارتباطی لی) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب ساخت محتوای رسانه ای: تأثیر گروه های حوزه بر رسانه های جمعی (مجموعه های ارتباطی لی)

ساخت محتوای رسانه‌ای به توسعه محتوای رسانه‌ای و عوامل و حوزه‌های مختلفی که بر محتوا تأثیر می‌گذارند، مانند تبلیغ‌کنندگان، منافع شرکت‌ها، مالکان و گروه‌های مدافع می‌پردازد. تصمیم‌گیری استراتژیک سازمان‌های رسانه‌های جمعی را بررسی می‌کند که مشخص می‌کنند چه محتوایی را از طریق پخش، انتشار یا دسترسی الکترونیکی به مخاطبان خود ارائه می‌دهند. این کار بر تأثیرات داخلی و خارجی بر محتوای رسانه متمرکز است، فرآیندهای مختلف را بیان می کند و موضوع را برای بررسی بیشتر باز می کند. این کتاب برای دانشگاهیان در رسانه‌های جمعی، به‌ویژه آن‌هایی که به بررسی روابط بین سازمان‌های رسانه‌های جمعی و روابط عمومی و تبلیغ‌کنندگان می‌پردازند، جذاب خواهد بود. دست اندرکاران حوزه های رسانه، روابط عمومی و تبلیغات علاقه مند خواهند بود زیرا کاربردهای عملی در صنایع آنها و توضیحاتی در مورد تعاملات ارتباطی بین این گروه ها وجود دارد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Making Media Content addresses the development of media content and the various factors and constituencies that influence content, such as advertisers, corporate interests, owners, and advocacy groups. It examines the strategic decision-making of mass media organizations as they determine what content they present to their audiences through broadcast, publication, or electronic access. The work focuses on the internal and external influences on media content, laying out the various processes and opening up the topic for further consideration. This book will appeal to academics in mass media, especially those studying the relationship between mass media organizations and public relations, and advertisers. Practitioners of the media, public relations, and advertising fields would be interested because there are practical applications to their industries and explanations of the communication interactions between these groups.





نظرات کاربران