ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Radiance

دانلود کتاب درخشندگی

Radiance

مشخصات کتاب

Radiance

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0312629176, 9780330526913 
ناشر:  
سال نشر:  
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 257 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 37,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 5


در صورت تبدیل فایل کتاب Radiance به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب درخشندگی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب درخشندگی

رایلی از پل عبور کرده و وارد زندگی پس از مرگ شده است - مکانی به نام اینجا، جایی که زمان همیشه اکنون است. او زندگی را از جایی که زمانی که زنده بود متوقف کرد، آغاز کرد و با والدین و سگش در خانه ای زیبا در محله ای زیبا زندگی می کرد. وقتی او را به شورا احضار می کنند، متوجه می شود که زندگی پس از مرگ فقط یک ابدیت اوقات فراغت نیست. به او یک شغل، Soul Catcher، و یک معلم، Bodhi، پسری احتمالاً بامزه و به ظاهر عصبی که قطعاً چیزی را پنهان می کند، تعیین شده است. آنها با هم برای اولین مأموریت رایلی به زمین باز می گردند، پسری درخشان که قرن هاست در یک قلعه در انگلستان شکار می کند. بسیاری از Soul Catchers سعی کردند او را از پل عبور دهند و موفق نشدند. اما همه اینها قبل از ملاقات او با رایلی بود. . . Radiance اولین کتاب از مجموعه رایلی بلوم از نویسنده پرفروش آلیسون نوئل است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Riley has crossed the bridge into the afterlife—a place called Here, where time is always Now. She has picked up life where she left off when she was alive, living with her parents and dog in a nice house in a nice neighborhood. When she's summoned before The Council, she learns that the afterlife isn't just an eternity of leisure. She's been assigned a job, Soul Catcher, and a teacher, Bodhi, a possibly cute, seemingly nerdy boy who's definitely hiding something. They return to earth together for Riley's first assignment, a Radiant Boy who's been haunting a castle in England for centuries. Many Soul Catchers have tried to get him to cross the bridge and failed. But all of that was before he met Riley . . . Radiance is the first book in the Riley Bloom series from bestselling author Alyson Noël.





نظرات کاربران