دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
دسته بندی: ارتباطات ویرایش: 1st Ed. نویسندگان: Michael Palmer سری: ISBN (شابک) : 0415054680, 9780203132616 ناشر: سال نشر: 1991 تعداد صفحات: 269 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 1 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Media Moguls (Communication and Society) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب مغولان رسانه (ارتباطات و جامعه) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
شرحی از این که چگونه افراد بسیار کمی قدرتمند کنترل زیادی در ارتباطات بین المللی به دست می آورند. سیاست، غیرمرکزیها و اتحادهای صنعتی مغولها از جمله ماکسول و مرداک به تفصیل مورد بررسی قرار گرفتهاند. ظهور چند فرد قدرتمند در کنترل بخشهای بزرگی از صنایع ارتباط جمعی با مقرراتزدایی رسانهای در سراسر جهان همزمان شده است. جرمی تونستال و مایکل پالمر در اولین کتابی که نگاهی دقیق به غولهای رسانهای بهعنوان یک گونه دارد، نشان میدهند که چگونه تعداد انگشت شماری از کارآفرینان خود و مدیریت امپراتوریهای خود را با سبک مدیریتی بسیار عجیب و غریب و بسیار سیاسی اداره میکنند. افرادی مانند برلوسکونی، هرسانت و مرداک در فرانسه، آلمان، ایتالیا، بریتانیا و ایالات متحده در چارچوب صنعت رسانه در حال تغییر اروپا در نظر گرفته می شوند. این کتاب روندهای غیر مغول دیگری را در نظر می گیرد: ظهور سیاست رسانه ای اروپا و صنعت رسانه جهانی اروپایی-آمریکایی-ژاپنی. مطالعات موردی اضافی روی رویترز به عنوان یک ابر آژانس خبری و دادهها و نقشی که تبلیغات و دیگر لابیهای رسانهای در شکلدهی سیاست رسانه ای ایفا میکنند، تمرکز دارد.
An account of how a very few powerful individuals come to wield a lot of control in international communications. The politics, eccentricities and industrial alliances of the moguls including Maxwell and Murdoch are examined in detail.The emergence of a few powerful individuals in control of large sections of mass communication industries has coincided with world-wide media de-regulation. In the first book to take a close look at media moguls as a species, Jeremy Tunstall and Michael Palmer show how a handful of own-and-operate entrepreneurs run their empires with a highly eccentric and highly political management style.Individuals such as Berlusconi, Hersant, and Murdoch, in France, Germany, Italy, Britain and the US, are considered in the context of the changing European media industry. The book considers other, non-mogul trends: the emergence of a European media policy and a European-US-Japanese world media industry. Additional case studies focus on Reuters as a news-and-data super-agency and the part played by advertising and other media lobbies in shaping media policy.