ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Triple Play: Fernsehen, Telefonie und Internet wachsen zusammen

دانلود کتاب بازی سه گانه: تلویزیون، تلفن و اینترنت در حال ادغام هستند

Triple Play: Fernsehen, Telefonie und Internet wachsen zusammen

مشخصات کتاب

Triple Play: Fernsehen, Telefonie und Internet wachsen zusammen

دسته بندی: شبکه سازی: اینترنت
ویرایش: 1 
نویسندگان: , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 3540497226, 9783540497226 
ناشر: Springer, Berlin 
سال نشر: 2007 
تعداد صفحات: 219 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 9 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 32,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 4


در صورت تبدیل فایل کتاب Triple Play: Fernsehen, Telefonie und Internet wachsen zusammen به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب بازی سه گانه: تلویزیون، تلفن و اینترنت در حال ادغام هستند نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب بازی سه گانه: تلویزیون، تلفن و اینترنت در حال ادغام هستند

چشم انداز ارتباطات و رسانه در آستانه یک تغییر اساسی است. رسانه های فردی و جمعی (تلفن، اینترنت، تلویزیون) که قبلا به صورت جداگانه عرضه می شدند، اکنون می توانند با استفاده از پایانه ها و زیرساخت های یکسان عرضه و به بازار عرضه شوند. اولین پیشنهادهای تجاری سه گانه در حال آماده سازی یا در بازار هستند. M?NCHNER KREIS روندها، پیش نیازها، چشم اندازها و شرایط چارچوب را در اینجا ارائه می دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Die Kommunikations- und Medienlandschaft steht vor einem Umbruch. Bisher getrennt angebotene Individual- und Massenmedien (Telefonie, Internet, TV) k?nnen nun ?ber dieselben Endger?te und Infrastrukturen geb?ndelt angeboten und vermarktet werden. Die ersten kommerziellen Triple-Play-Angebote befinden sich in Vorbereitung oder Markteinf?hrung. Der M?NCHNER KREIS pr?sentiert hier Trends, Voraussetzungen, Perspektiven und Rahmenbedingungen.



فهرست مطالب

Inhalt......Page 8
1 Begrüßung und Einführung......Page 10
2.1 Medienmärkte im Wandel......Page 18
2.2 Triple-Play-Entwicklung – in Deutschland und weltweit......Page 22
2.3 Evolution des Nutzerverhaltens......Page 38
2.4 Erfahrungen mit Triple Play in den USA......Page 60
2.5 Diskussion......Page 73
3.1 Erfolgsfaktoren für Triple Play......Page 78
3.2 Geschäftsmodell der Telefónica Deutschland......Page 84
3.3 Geschäftsmodelle im Bereich des Rundfunks......Page 90
3.4 Geschäftsmodell der Kabel Deutschland GmbH......Page 98
3.5 Diskussion......Page 103
4 Podiumsdiskussion Medienpolitik und institutionelle Rahmenbedingungen......Page 115
5.1 Internationale Beispiele für konvergente Dienste......Page 147
5.2 Fernsehempfang auf dem Handy: Basis für neue mobile interaktive Dienste......Page 160
5.3 Interaktives TV – Konvergente Geschäftsmodelle für TV und TK Kriterien für erfolgreiche interaktive Geschäftsmodelle......Page 172
5.4 Neue Multimediale Werbeformen......Page 188
5.5 Diskussion......Page 209
6 Schlusswort......Page 216
Liste der Referenten und Moderatoren......Page 217
Programmausschuss......Page 219




نظرات کاربران