ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب From Neuropsychology to Mental Structure

دانلود کتاب از عصب به ساختار ذهنی

From Neuropsychology to Mental Structure

مشخصات کتاب

From Neuropsychology to Mental Structure

دسته بندی: روانشناسی
ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9780521313605, 0521313600 
ناشر:  
سال نشر: 1988 
تعداد صفحات: 477 
زبان: English 
فرمت فایل : DJVU (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 4 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 38,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 26


در صورت تبدیل فایل کتاب From Neuropsychology to Mental Structure به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب از عصب به ساختار ذهنی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب از عصب به ساختار ذهنی

به عنوان یک عصب روانشناس، تیم شالیس این سوال کلی را در نظر می گیرد که از مطالعه مشکلات شناختی ناشی از آسیب ها و بیماری های عصبی چه چیزی می توان در مورد عملکرد سیستم شناختی طبیعی - از جمله ادراک، حافظه و زبان - آموخت. او دو نوع نظریه عملکرد طبیعی - عمدتاً مدولار و در درجه اول غیر ماژولار - را متمایز می کند و استدلال می کند که مشکلات استنتاج معتبر در مورد عملکرد طبیعی از مطالعات افراد آسیب دیده از مغز در مورد دوم شدیدتر است. او ابتدا پنج حوزه را تحلیل می کند که می توان مدولار بودن را در آنها فرض کرد. او سپس این استنباط ها را از مطالعات گروهی، از مطالعات موردی فردی، و از مطالعات گروهی، و از سیستم های غیر مدولار، بیشتر به صورت نظری بررسی می کند. در نهایت او پنج حوزه را در نظر می‌گیرد که در آن‌ها نظریه‌های عملکرد طبیعی نسبتاً توسعه نیافته‌اند و عصب‌روان‌شناسان پدیده‌های ضد شهودی و راهنمایی‌هایی برای نظریه‌سازی ارائه می‌دهند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

As a neuropsychologist, Tim Shallice considers the general question of what can be learned about the operation of the normal cognitive system--including perception, memory, and language--from the study of the cognitive difficulties arising from neurological damage and disease. He distinguishes two type of theories of normal function--primarily modular and primarily non-modular--and argues that the problems of making valid inferences about normal function from studies of brain-damaged subjects are more severe in the latter. He first analyzes five areas in which modularity can be assumed. He then examines these inferences, from group studies, from individual case studies, and from group studies, and from non-modular systems, more theoretically. Finally he considers five areas where theories of normal function are relatively undeveloped and neuropsychologists provide counter-intuitive phenomena and guides to theory-building.





نظرات کاربران