ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Learning Through Practice: Models, Traditions, Orientations and Approaches

دانلود کتاب یادگیری از طریق تمرین: مدل ها، سنت ها، جهت گیری ها و رویکردها

Learning Through Practice: Models, Traditions, Orientations and Approaches

مشخصات کتاب

Learning Through Practice: Models, Traditions, Orientations and Approaches

دسته بندی: آموزشی
ویرایش: 1 
نویسندگان: ,   
سری: Professional and Practice-based Learning 1 
ISBN (شابک) : 9048139384, 9789048139385 
ناشر: Springer Netherlands 
سال نشر: 2010 
تعداد صفحات: 309 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 52,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب یادگیری از طریق تمرین: مدل ها، سنت ها، جهت گیری ها و رویکردها: آموزش حرفه ای و حرفه ای، آموزش مادام العمر/آموزش بزرگسالان، یادگیری و آموزش، آموزش عالی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 17


در صورت تبدیل فایل کتاب Learning Through Practice: Models, Traditions, Orientations and Approaches به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب یادگیری از طریق تمرین: مدل ها، سنت ها، جهت گیری ها و رویکردها نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب یادگیری از طریق تمرین: مدل ها، سنت ها، جهت گیری ها و رویکردها



یادگیری مبتنی بر تمرین - نوعی آموزش که از تجربه کار واقعی در موقعیت‌های واقعی به دست می‌آید - همیشه پیش‌نیاز کسب صلاحیت در حرفه‌هایی مانند پزشکی بوده است. با این حال، علاقه فزاینده ای به این موضوع وجود دارد که چگونه مدل های یادگیری مبتنی بر تمرین می توانند به آمادگی اولیه و توسعه بیشتر مهارت ها برای طیف وسیع تری از مشاغل کمک کنند. به جای اینکه به عنوان ابزاری برای آموزش برای اولین بار دیده شود، اکنون به عنوان یک جنبه بالقوه مهم از توسعه حرفه ای و یادگیری مادام العمر در نظر گرفته می شود. این کتاب دیدگاه هایی را در مورد یادگیری مبتنی بر تمرین از طیف وسیعی از رشته ها و زمینه های کاری ارائه می دهد. مجموعه در اینجا از طیف گسترده ای از دیدگاه ها برای نشان دادن و همچنین ارزیابی انتقادی رویکردهای یادگیری مبتنی بر تمرین استفاده می کند. دو بخش کتاب ابتدا به بررسی مبانی مفهومی یادگیری از طریق تمرین می پردازد و سپس نمونه های مفصلی از اجرای آن ارائه می دهد. رویکردهای قدیمی مبتنی بر تمرین برای یادگیری در بسیاری از مشاغل و مشاغل مورد استفاده قرار گرفته است. در واقع، پذیرش در مشاغل و حرفه های اصلی (مانند پزشکی، وکالت، حسابداری) تنها پس از تکمیل دوره های طولانی تمرین در محیط های حرفه ای معتبر امکان پذیر است. با این حال، علاقه روزافزون معاصر به استفاده از یادگیری مبتنی بر عمل در زمینه‌های گسترده‌تر از نگرانی‌ها در مورد قابلیت استخدام مستقیم فارغ‌التحصیلان و تمرکز فزاینده بر دوره‌های شغلی خاص در هر دو حرفه و آموزش عالی ناشی شده است. در عصر کمبود مهارت‌های حیاتی، نیازمندی‌های کاری که به سرعت در حال تغییر است و نیروی کار سالخورده همراه با کمبود قریب‌الوقوع نیروی کار جدید، این یک مسئله ضروری است. ما باید درک بهتری داشته باشیم که چگونه مدل‌های موجود یادگیری مبتنی بر عمل به کار گرفته می‌شوند تا بتوانیم آن‌ها را در انواع مختلف شغل و محل کار به کار ببریم. مشارکت‌های این جلد راه‌هایی را بررسی می‌کند که در آنها یادگیری از طریق تمرین می‌تواند مفهوم‌سازی، اجرا و ارزیابی شود از طریق تجزیه و تحلیل سنت‌ها، اهداف و فرآیندهایی که از این یادگیری پشتیبانی می‌کنند - از جمله مدل‌های برنامه درسی و شیوه‌های آموزشی.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Practice-based learning—the kind of education that comes from experiencing real work in real situations—has always been a prerequisite to qualification in professions such as medicine. However, there is growing interest in how practice-based models of learning can assist the initial preparation for and further development of skills for a wider range of occupations. Rather than being seen as a tool of first-time training, it is now viewed as a potentially important facet of professional development and life-long learning. This book provides perspectives on practice-based learning from a range of disciplines and fields of work. The collection here draws on a wide spectrum of perspectives to illustrate as well as to critically appraise approaches to practice-based learning. The book’s two sections first explore the conceptual foundations of learning through practice, and then provide detailed examples of its implementation. Long-standing practice-based approaches to learning have been used in many professions and trades. Indeed, admission to the trades and major professions (e.g. medicine, law, accountancy) can only be realised after completing extended periods of practice in authentic practice settings. However, the growing contemporary interest in using practice-based learning in more extensive contexts has arisen from concerns about the direct employability of graduates and the increasing focus on occupation-specific courses in both vocations and higher education. It is an especially urgent issue in an era of critical skill shortages, rapidly transforming work requirements and an aging workforce combined with a looming shortage of new workforce entrants. We must better understand how existing models of practice-based learning are enacted in order to identify how they can be applied to different kinds of employment and workplaces. The contributions to this volume explore ways in which learning through practice can be conceptualised, enacted, and appraised through an analysis of the traditions, purposes, and processes that support this learning—including curriculum models and pedagogic practices.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xx
Learning through Practice....Pages 1-20
Learning in Praxis, Learning for Praxis....Pages 21-36
Knowledge, Working Practices, and Learning....Pages 37-58
The Practices of Learning through Occupations....Pages 59-81
Objectual Practice and Learning in Professional Work....Pages 82-103
Learning through and about Practice: A Lifeworld Perspective....Pages 104-119
Conceptualising Professional Identification as Flexibility, Stability and Ambivalence....Pages 120-138
Developing Vocational Practice and Social Capital in the Jewellery Sector: A new Model of Practice-based Learning....Pages 139-155
Guidance as an Interactional Accomplishment Practice-based Learning within the Swiss VET System....Pages 156-179
Cooperative Education: Integrating Classroom and Workplace Learning....Pages 180-196
Individual Learning Paths of Employees in the Context of Social Networks....Pages 197-221
Apprenticeships: What happens in On-the-Job Training (OJT)?....Pages 222-239
Interactive Research as a Strategy for Practice-based Learning: Designing Competence Development and Professional Growth in Local School Practice....Pages 240-255
The Relationship between Coach and Coachee: A Crucial Factor for Coaching Effectiveness....Pages 256-267
The Development of Airline Pilot Skills through Simulated Practice....Pages 268-286
Back Matter....Pages 287-288




نظرات کاربران