ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Special Interest Politics

دانلود کتاب سیاست منافع خاص

Special Interest Politics

مشخصات کتاب

Special Interest Politics

دسته بندی: سیاست
ویرایش:  
نویسندگان: ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 0262072300, 9780262571678 
ناشر:  
سال نشر: 2001 
تعداد صفحات: 381 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 52,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب Special Interest Politics به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب سیاست منافع خاص نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب سیاست منافع خاص

این کتاب نظری برجسته در مورد مکانیسم‌هایی است که گروه‌های ذینفع خاص از طریق آن بر سیاست‌ها در دموکراسی‌های مدرن تأثیر می‌گذارند. Gene Grossman و Elhanan Helpman با تعریف یک گروه ذینفع ویژه به عنوان هر سازمانی که از طرف یک گروه قابل شناسایی از رای دهندگان اقدام می کند، می پرسند: چگونه گروه های ذینفع خاص قدرت و نفوذ خود را کسب می کنند؟ چه چیزی تعیین می کند که آنها تا چه حد می توانند بر نتایج سیاست تأثیر بگذارند؟ چه اتفاقی می‌افتد وقتی گروه‌هایی با اهداف متفاوت برای نفوذ رقابت می‌کنند؟ نویسندگان ابزارهای نظری مهمی را برای مطالعه تعاملات میان رأی‌دهندگان، گروه‌های ذینفع و سیاستمداران توسعه می‌دهند. آنها فرض می کنند که افراد، گروه ها و احزاب به نفع شخصی خود عمل می کنند و نتایج سیاسی را می توان با مفهوم تئوری بازی تعادل شناسایی کرد. در سرتاسر، آنها از ساده به پیچیده تر پیشرفت می کنند. به عنوان مثال، هنگام تجزیه و تحلیل ارائه کمپین، آنها با مدلی از یک گروه ذینفع واحد و یک سیاست گذار واحد و متصدی شروع می کنند. آنها به اضافه کردن گروه های ذینفع اضافی، مجلس قانونگذاری با چندین سیاستمدار مستقل و رقابت انتخاباتی بین احزاب سیاسی رقیب ادامه می دهند. کتاب در سه بخش تنظیم شده است. بخش اول بر رای دادن و انتخابات متمرکز است. بخش دوم استفاده از اطلاعات را به عنوان ابزاری برای نفوذ سیاسی بررسی می کند. بخش سوم به کمک‌های مبارزاتی می‌پردازد که گروه‌های ذینفع ممکن است از آنها برای تأثیرگذاری بر موقعیت‌ها و اقدامات سیاست‌گذاران یا کمک به نامزدهای ترجیحی برای پیروزی در انتخابات استفاده کنند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This landmark theoretical book is about the mechanisms by which special interest groups affect policy in modern democracies. Defining a special interest group as any organization that takes action on behalf of an identifiable group of voters, Gene Grossman and Elhanan Helpman ask: How do special interest groups derive their power and influence? What determines the extent to which they are able to affect policy outcomes? What happens when groups with differing objectives compete for influence?The authors develop important theoretical tools for studying the interactions among voters, interest groups, and politicians. They assume that individuals, groups, and parties act in their own self-interest and that political outcomes can be identified with the game-theoretic concept of an equilibrium. Throughout, they progress from the simple to the more complex. When analyzing campaign giving, for example, they begin with a model of a single interest group and a single, incumbent policy maker. They proceed to add additional interest groups, a legislature with several independent politicians, and electoral competition between rival political parties. The book is organized in three parts. Part I focuses on voting and elections. Part II examines the use of information as a tool for political influence. Part III deals with campaign contributions, which interest groups may use either to influence policy makers' positions and actions or to help preferred candidates to win election.



فهرست مطالب

List of Figures......Page 12
Preface......Page 14
1 Introduction......Page 18
1.1 SIG Activities and Tactics......Page 21
1.2.1 Methodology......Page 31
1.2.2 Organization and Content......Page 33
I Voting......Page 56
2 Voting and Elections......Page 58
2.1.1 The Median Voter and the Agenda Setter......Page 59
2.1.3 Direct Democracy without Agenda Setters......Page 62
2.1.4 Non-Single-Peaked Preferences......Page 65
2.1.5 Multiple Policy Issues......Page 67
2.1.6 Summary......Page 69
2.2 Representative Democracy......Page 70
2.2.1 The Downsian Model......Page 71
2.2.2 Candidates with Policy Preferences......Page 73
2.2.3 Endogenous Candidates......Page 76
2.3 Electing a Legislature......Page 81
2.3.1 Single-Member Districts......Page 82
2.3.2 Proportional Representation......Page 85
3 Groups as Voters......Page 92
3.1 Turnout......Page 93
3.2 Knowledge......Page 104
3.3 Partisanship......Page 112
II Information......Page 118
4 Lobbying......Page 120
4.1 One Lobby......Page 122
4.1.1 The Setting......Page 123
4.1.2 Two States of the World......Page 124
4.1.3 Three States of the World......Page 127
4.1.4 Continuous Information......Page 130
4.1.5 Ex Ante Welfare......Page 135
4.2 Two Lobbies......Page 137
4.2.1 Like Bias......Page 138
4.2.2 Opposite Bias......Page 147
4.2.3 Multidimensional Information......Page 150
4.3 Appendix: A More General Lobbying Game......Page 155
4.3.1 The General Setting......Page 156
4.3.2 Properties of an Equilibrium......Page 157
5 Costly Lobbying......Page 160
5.1.1 Single Lobby, Dichotomous Information......Page 162
5.1.2 Single Lobby, Continuous Information......Page 167
5.1.3 Two Lobbies......Page 169
5.2.1 Dichotomous Information......Page 178
5.2.2 Many States of Nature......Page 181
5.2.3 Multiple Interest Groups......Page 185
5.3 Access Costs......Page 188
5.3.1 Group with a Known Bias......Page 189
5.3.2 Group with an Unknown Bias......Page 193
5.3.3 Access Fees as Signals of SIG Preferences......Page 197
6 Educating Voters......Page 202
6.1.1 The Voters......Page 205
6.1.2 The Parties......Page 208
6.1.3 The Interest Group......Page 209
6.2 Early Communication......Page 211
6.2.2 Credible Messages......Page 212
6.2.3 Who Gains and Who Loses?......Page 216
6.3 Late Communication......Page 218
6.3.1 Reports and Voting......Page 219
6.3.2 Political Competition......Page 221
6.3.3 Early and Late Communication......Page 226
6.4 Endorsements......Page 227
6.5 Educating Members......Page 229
6.6 Appendix: SIG Leaders with a Broad Mandate......Page 233
6.6.1 Communication Game When SIG Leaders Have a Broad Mandate......Page 234
6.6.2 Political Competition When SIG Leaders Have a Broad Mandate......Page 237
6.6.3 A Comparison of Two Mandates......Page 238
III Campaign Contributions......Page 240
7 Buying Influence......Page 242
7.1 One-Dimensional Policy Choice......Page 243
7.2 The Allocation of Public Spending......Page 250
7.3 Multiple Policy Instruments......Page 252
7.4 Regulation and Protection......Page 255
7.5 Bargaining......Page 260
8 Competing for Influence......Page 264
8.1 The Politician as Common Agent......Page 266
8.2 The Minimum Wage......Page 273
8.3 Compensating Equilibria......Page 282
8.4 Trade Policy......Page 287
8.5 Redistributive Taxation......Page 292
8.6 Competition for Influence: Good Thing or Bad Thing?......Page 296
9 Influencing a Legislature......Page 300
9.1 Buying Votes......Page 301
9.2 A Legislature with an Agenda Setter......Page 308
9.3 Multiple Interest Groups......Page 316
9.3.1 Randomized Offers......Page 319
9.3.2 Competing for Influence at the Proposal Stage......Page 326
9.3.3 The Scale of a Public Project......Page 331
10 Contributions and Elections......Page 336
10.1.1 The Voters......Page 338
10.1.2 The Parties......Page 341
10.1.3 The Interest Groups......Page 343
10.2.1 The Influence Motive......Page 345
10.2.2 A Pure Electoral Motive......Page 348
10.2.3 A Choice of Motives......Page 351
10.3 Multiple Interest Groups......Page 356
References......Page 364
Index......Page 374




نظرات کاربران