دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Geoff Lancaster
سری:
ISBN (شابک) : 0750662123, 9780080494289
ناشر:
سال نشر: 2005
تعداد صفحات: 271
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 1 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Research Methods in Management: A concise introduction to research in management and business consultancy به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب روشهای تحقیق در مدیریت: معرفی مختصر تحقیقات در زمینه مدیریت و مشاوره بازرگانی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
روش تحقیق در مدیریت که به طور خاص برای جنبه روش های تحقیق دوره MBA نوشته شده است، همراه ایده آلی برای کسانی است که برای انجام یک پروژه تحقیقاتی به راهنمایی نیاز دارند. نویسنده یک راهنمای مختصر برای موضوع ارائه می دهد که بدون پرداختن به عمق زیاد، زمینه لازم را در زمینه تحقیق به دانشجویان MBA و بازرگانی ارائه می دهد. بنابراین، متن با دروس مدولار در ذهن نوشته شده است تا دانشآموزان دیدگاهی کلی از حوزههای مهمی که نیاز به بررسی دارند به دست آورند و بتوانند نکات کلیدی را که باید هنگام انجام تحقیق از آنها آگاه باشند، مشخص کنند. پایان نامه ها و پروژه ها بخشی جدایی ناپذیر از بسیاری از دوره های MBA و مدرک هستند و بنابراین راهنماهایی مانند این هنگام پرداختن به این حوزه برای اولین بار ارزشمند می شوند. روشهای تحقیق در مدیریت به کار تحقیق به صورت گام به گام نزدیک میشود و حوزههایی مانند جمعآوری دادهها، روشهای مشاهدهای و تجزیه و تحلیل دادهها را در بر میگیرد. راهنمایی در مورد بهترین راه برای نزدیک شدن به جنبه های فرآیند تحقیق و اطمینان از پوشش کافی همه جنبه ها ارائه شده است. از آنجایی که این حوزه ای است که بسیاری از دانش آموزان احساس می کنند هیچ تجربه ای ندارند، متنی مانند این پشتیبانی لازم را برای نزدیک شدن به این حوزه از دوره فراهم می کند. * به طور خاص برای دانشجویان MBA و بازرگانی که روشهای تحقیق بخشی از دوره آموزشی آنها را تشکیل میدهد - نوشته شده است - بنابراین متمرکز بر تجارت است * مختصر و مرتبط - فقط اطلاعاتی را در اختیار دانشجویان قرار میدهد که در هنگام انجام تحقیق نیاز دارند* پشتیبانی شده توسط منابع آنلاین برای دانشجویان و اساتید
Written specifically for the Research Methods aspect of an MBA course, Research Methods in Management is the ideal companion for those needing guidance on carrying out a research project. The author offers a succinct guide to the topic which provides MBA and Business Students with the necessary grounding in the area of research without going into too much depth. The text is therefore written with modular courses in mind so that students gain an overall perspective of the important areas that need consideration and can ascertain the key points they need to be aware of when carrying out research. Dissertations and projects form an integral part of many MBA and degree courses and therefore guides such as this are becoming invaluable when tackling this area for the first time. Research Methods in Management approaches the research task in a step by step manner, covering areas such as data collection, observational methods, and data analysis. Guidance is provided on the best way to approach aspects of the research process and to ensure all aspects are adequately covered. As this is an area where many students feel they do not have any experience, a text such as this provides the necessary support in approaching this area of the course. * Written specifically for MBA and Business students for whom Research Methods forms part of their course - is therefore business focused * Succinct and relevant - provides students only with the information they require when carrying out research* Supported by online resources for Students and Lecturers